Szymon Dąbrowski, Tchibo
Szymon Dąbrowski, Tchibo

Powiększa się sieć sklepów Tchibo. W ostatnim czasie spółka otworzyła swój pierwszy lokal w Tarnowie, w centrum handlowym Gemini Park. Nowy sklep ma 90 mkw. powierzchni, a jego otwarcie potwierdza konsekwentny rozwój biznesu opierający się na dwóch dopełniających się kanałach sprzedaży: sklepach stacjonarnych i sklepie internetowym Tchibo.pl. O szczegółach modelu biznesowego spółki będzie można porozmawiać z Szymonem Dąbrowskim, dyrektorem sieci podczas Shopping Center Forum 2014.

– Sklep Tchibo w Tarnowie jest odpowiedzią na potrzeby naszych konsumentów. Zależy nam na tym, aby zapewnić klientom jak najlepszy dostęp do naszej oferty produktów użytkowych i przestrzeni do dialogu, dlatego rozbudowana została ekspozycja kolekcji. Również wnętrze sklepu stworzy wyjątkowy nastrój i charakteryzuje się dbałością o szczegóły. Odzwierciedlają to materiały użyte do jego wykończenia, jak drewno, granit i chrom. W sklepie udostępniona została strefa wypoczynkowa oraz ogródek kawowy znajdujący się przed wejściem – mówi Szymon Dąbrowski, dyrektor sklepów, Tchibo Warszawa.

Tchibo

– Rozwój sieci , dostosowywanie się do wymagań klientów to wynik konsekwentnej strategii biznesowej. Systematycznie inwestujemy w dwa kluczowe i komplementarne dla nas kanały sprzedaży: sklepy stacjonarne i e-sklep Tchibo.pl, który jest jednym z największych sklepów internetowych w Polce. Potrzeby klientów są dla nas na pierwszym miejscu, dlatego wprowadzamy coraz więcej rozwiązań typu cross-channeling. Każda wizyta w sklepie Tchibo to unikalne doświadczenie zakupowe. Wysoki poziom obsługi klienta, praktyki z zakresu zrównoważonego rozwoju czy serwis posprzedażowy to coś, co nas wyróżnia, w każdym z kanałów sprzedaży” – dodaje Szymon Dąbrowski.

Sklepy Tchibo posiadają Certyfikat Zielony Sklep przyznany przez Fundację Partnerstwo dla Środowiska. Co potwierdza, że sklep działa w sposób przyjazny dla środowiska naturalnego i uwzględnia zasady społecznej odpowiedzialności. Marka ma specjalny model biznesowy, który łączy sprzedaż kawy z szerokim asortymentem produktów ze zmieniających się co tydzień kolekcji. Aktualnie siec tworzy ponad 50 sklepów stacjonarnych i e-sklep Tchibo.pl, jeden z dziesięciu największych sklepów internetowych w Polsce.