Cube Group Adrenaline.pl

Agencja Cube Group, specjalizująca się w performance marketingu rozpoczęła współpracę ze sklepem internetowym Adrenaline.pl, oferującym artykuły sportowe.

Agencja została wyłoniona w drodze przetargu, a umowa obowiązuje od sierpnia 2014 roku. Działania Cube Group mają doprowadzić do bezpośredniego zwiększenia sprzedaży oraz poszerzenia grona klientów sklepu internetowego.

Jak zapowiada w rozmowie z Evigo.pl Paweł Ważyński z Cube Group, agencja będzie odpowiedzialna za zwiększenie sprzedaży. Jej działania nie będą zatem miały żadnych celów pobocznych, takich jak wzmocnienie świadomości marki czy budowanie wizerunku, lecz skoncentrują się ściśle na konwersji. 

W swojej kampanii dla Adrenaline.pl wykorzystane zostaną produkty reklamowe Google, w tym kampania AdWords. Cube Group odpowiedzialna będzie również za remarketing, zarówno produktowy jak i standardowy. Cube Group zamierza również wykorzystać dynamiczne reklamy w sieci wyszukiwania.

adrenaline strategia sprzedaży
Strona główna sklepu Adrenaline.pl

„Dynamiczne reklamy to narzędzie, które w wersji beta funkcjonuje już od kilku lat. Wykorzystujemy je do uzupełnienia kampanii sprzedażowej. Gdy ją definiujemy, dobieramy odpowiedni zestaw słów kluczowych. Dynamiczne reklamy w sieci wyszukiwania działają wtedy, gdy użytkownik wpisuje w wyszukiwarkę słowo, którego nie ma w zestawie, jest natomiast na stronie e-sklepu. System odnajdzie to słowo na sugerowanych przez nas podstronach i wyświetli dynamiczną reklamę, ze zmiennymi nagłówkami” – tłumaczy Paweł Ważyński.

„W naszych działaniach staramy się podchodzić do potrzeb każdego klienta indywidualnie. W związku z tym SEM jest jednym z najistotniejszych kanałów naszej sprzedaży – liczymy na stały wzrost przychodów z tych działań. Decydując się na współpracę z Cube Group, wybraliśmy agencję, która doskonale zrozumiała nasze potrzeby biznesowe” – mówi Jakub Chmielewski, kierownik działu e-commerce w Adrenaline.pl.

Cube Group S.A. jest firmą świadczącą usługi e-marketingowe. Poza usługami SEM/SEO w ofercie firmy znajdują się m.in:. sieć afiliacyjna Netsales, sieć CPA Salesmedia, oraz sieć e-mail marketingowa Mailsales. Firma jest udziałowcem m.in. w: Semtec, White Paper Agency oraz w UsabilityTools. Jest również przedstawicielem Omniture na polskim rynku.  Spółka funkcjonuje na rynku od 2006 roku.

Sieć sklepów sportowych Adrenaline oferuje produkty marek takich jak Adidas, Nike czy Puma. Punkty sprzedaży stacjonarnej zlokalizowane są w Bydgoszczy, Gdyni, Lublinie i Olsztynie. Pierwszy salon firmy powstał w 2006 roku w Olsztynie. Sieć prowadzi także sklep internetowy, w którym dostępna jest sportowa odzież oraz obuwie biegowe, piłkarskie i treningowe.