Kamila Jaroszyńska, Sephora
Kamila Jaroszyńska, Sephora

Firma Sephora, do której należy sieć perfumerii stacjonarnych oraz sklep internetowy uznany w badaniach Gemius za najpopularniejszą e-perfumerię w Polsce, dołączyła do grona uczestników Shopping Center Forum.

Sephora wciąż planuje dalszy rozwój sieci w naszym kraju. Kolejnych otwarć należy spodziewać się w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców.

– Shopping Center Forum to bardzo ważne wydarzenie dla całej branży, a co za tym idzie doskonałe miejsce do nawiązywania relacji biznesowych. Sephora z wielką uwagą przygląda się rynkowi powierzchni handlowej – interesują nas nowopowstające centra handlowe w największych miastach w Polsce, które mają szansę stać się wiodącymi w swoim regionie – mówi w rozmowie z Retailnet Kamila Jaroszyńska, dyrektor ds. rozwoju i inwestycji Sephora Polska.

– Stawiamy przede wszystkim na obecność w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Bacznie śledzimy też plany dotyczące renowacji oraz rekomercjalizacji istniejących obiektów. Shopping Center Forum to doskonała okazja do wymiany poglądów, dyskusji na temat danych projektów i ich ofert, uzyskania dodatkowych informacji od deweloperów i zarządców, wymiany opinii, wysłuchania ciekawych prezentacji oraz przede wszystkim do osobistych kontaktów ze wszystkimi uczestnikami rynku – dodaje.

W czerwcu w Polsce rozpoczęła działalność największa w tej części Europy perfumeria sieci. Perfumeria powstała w wyniku połączenia dotychczas istniejącego sklepu Sephora z lokalem sąsiadującym w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie. Dzięki temu warszawska perfumeria stała się nie tylko największym sklepem tej sieci w Polsce, ale także w CEE. Perfumeria w CH Arkadia po powiększeniu mierzy blisko 700 mkw.

W ostatnich dniach stycznia bieżącego roku ruszył oficjalny sklep internetowy sieci Sephora w Polsce. Obecnie Sephora prowadzi około 1,8 tys. perfumerii na całym świecie. Tylko w samej Polsce znajduje się ich ponad 90.

Więcej informacji na temat udziału w Forum można znaleźć TUTAJ.