Kiehl's

Marka Kiehl’s oferujące kosmetyki pochodzenia naturalnego zdecydowała się na otwarcie pierwszego salonu stacjonarnego w naszym kraju. Sklep znajdzie się w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie i zajmie niewielki lokal o powierzchni 23 mkw. przy wejściu głównym w pobliżu ruchomych schodów i salonu sieci Sephora.

W lipcu tego roku firma, do której należy brand, zdecydowała się na otwarcie pierwszego salonu w regionie CEE. Znalazł się on w centrum handlowym Nový Smíchov w Czechach i zajął powierzchnię 34 mkw. Kolejnym rynkiem Europy Środkowo-Wschodniej, na którym będzie rozwijać się firma, jest Polska.

Sieć o pełnej nazwie Kiehl’s Since 1851 zapoczątkowana w Nowym Jorku i nabyta w 2000 roku przez koncern L’Oreal, oferuje produkty pochodzenia naturalne do pielęgnacji ciała i włosów. Marka posiada bardzo dużą grupę odbiorców także wśród mężczyzn, którzy cenią sobie nie tylko wysoką jakość kosmetyków, ale także minimalizm opakowań.

Marka obecna jest już w Rosji i Turcji, jak również na wielu zachodnich rynkach europejskich. Sieć Kiehl’s Since 1851 tworzy ponad 250 sklepów detalicznych na całym świecie. Ponadto marka dostępna jest w ponad 1000 innych punktach sprzedaży, m.in. w centrach handlowymi, prestiżowych domach towarowych, a także na wybranych lokalizacjach na lotniskach. Produkty marki można także zakupić za pośrednictwem działającego globalnie sklepu internetowego.

Sklepy Kiehl’s dostępne są m.in. w Chinach, Danii, Francji, Austrii, Japonii, Włoszech, Meksyku, Nowej Zelandii, Szwecji, Tajlandii, Wielkiej Brytanii, Australii, Belgii czy Brazylii.