Parki handlowe Stop.Shop. ruszą na nowych rynkach

Stop.Shop. w Mławie

– Sieć parków handlowych Stop.Shop. funkcjonuje już w 50 lokalizacjach, na sześciu rynkach. Obecnie rozpoczynamy jej rozwój w Serbii – lokalizacje pod pierwsze obiekty w tym kraju zostały już wybrane. Koncepcja tej marki jest w naszej opinii idealna dla krajów bałkańskich, ze względu na wielkość miast oraz siłę nabywczą ludności. Informacje zwrotne jakie otrzymaliśmy od najemców są bardzo obiecujące i pozytywne – mówi portalowi Retailnet.pl Dietmar Reindl, COO Immofinanz Group

– Kontynuujemy także dalszy rozwój marki Stop.Shop. w Polsce. Otwarcia w Kętrzynie i Żarach nastąpią w drugiej połowie 2014 roku. Według planów w Polsce powstanie 10 kolejnych parków handlowych Stop.Shop. – mówi Eduard Zehetner, prezes zarządu Immofinanz Group.

– W Rumunii planujemy wejść na rynek w najbliższej przyszłości – mamy tam wiele bardzo ciekawych lokalizacji, które są częścią naszych rezerw gruntów. Ponadto w trakcie roku obrotowego 2013/14 przejęliśmy oraz przebrandowiliśmy na Stop.Shop. pięć parków handlowych – cztery w Słowenii i jeden w Czechach. Każdy z nich jest w pełni wynajęty i generuje wysoki zysk. Kiedy widzimy atrakcyjne możliwości do przejęć, zawsze bliżej im się przyglądamy – dodał Eduard Zehetner.

Stop.Shop. w Mławie o łącznej powierzchni 2,6 tys. mkw., zlokalizowany jest przy ul. Piłsudskiego – obok supermarketu Kaufland. Swoim zasięgiem obejmuje on ponad 85 tys. mieszkańców (w założeniu około 30 minut czasu jazdy). Dobór najemców objął zarówno międzynarodowe, jak i krajowe marki handlowe. m.in. Media Expert, Martes Sport czy Rossmann.

Koncepcja marki Stop.Shop. bazuje na parkach handlowych położonych w małej odległości od głównych skupisk ludności liczacych od 30 tys. do 150 tys. mieszkańców. Powierzchnie pod wynajem wahają się od 2,5 tys. mkw. do 15 tys. mkw. Stop.Shop.-y oferują klientom także parkingi.

Immofinanz Group będzie uczestnikiem jesiennej edycji Shopping Center Forum 2014. Spółka na stoisku 4.9 zaprezentuje swoje projekty handlowe.

Reklama

Galeria Jurajska