Kolporter: SCF to jedyna okazja do tak intensywnych rozmów

Salon Kolporter

Firma Kolporter, która rozwija sieć salonów prasowych o tej samej nazwie oraz markę Top-Press, będzie poszukiwać nowych, atrakcyjnych lokalizacji podczas wrześniowego Shopping Center Forum.

– Shopping Center Forum to nie tylko interesujące konferencje i możliwość zapoznania się z nowymi projektami. Dla nas Forum jest przede wszystkim okazją do spotkań z operatorami handlowymi i inwestorami – mówi w rozmowie z Retailnet Edyta Korbińska, pełnomocnik ds. rozwoju Departamentu Sieci Własnej Kolportera.

– W ciągu dwóch dni odbywamy kilkanaście spotkań biznesowych, rozmawiamy i negocjujemy. To jedyna taka okazja, by w jednym miejscu i o jednym czasie spotkać tak dużo decyzyjnych osób z różnych firm – dodaje.

Podczas Shopping Center Forum 2014 Kolporter będą reprezentowali Krzysztof Żądło – dyrektor Pionu Inwestycji, oraz Edyta Korbińska – pełnomocnik ds. rozwoju Departamentu Sieci Własnej Kolportera.

Sieć Kolportera tylko w lipcu bieżącego roku powiększyła się łącznie o 17 punktów – 5 salonów Top-Press i 12 saloników prasowych.

Kolporter od kliku miesięcy konsekwentnie restrukturyzuje swoją sieć. Firmie zależy, aby lokalizacje znajdowały się w atrakcyjnych handlowo miejscach, dlatego nowe punkty otwiera przede wszystkim w galeriach i centrach handlowych, dyskontach, super- i hipermarketach.

Aktualnie do sieci Kolportera należy 812 saloników prasowych i 180 salonów Top-Press.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne. Kolporter jest właścicielem saloników prasowych i salonów Top-Press, a także sieci franczyzowej Traf Press.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016