Rossmann

Jak ustaliła redakcja Retailnet, firma Rossmann pracuje obecnie nad otwarciem w Polsce oficjalnego sklepu internetowego. Spółka nie podaje jeszcze szczegółowych informacji na ten temat. Wiadomo jednak, że testowym miastem, w którym klienci jako pierwsi będą mogli zrobić zakupy w e-drogerii, będzie Łódź.

Nie wiadomo też czy produkty zakupione drogą internetową będą wysyłane tylko za pośrednictwem kuriera, czy będzie je można odebrać w wybranej przez siebie placówce sieci. Taką możliwość daje bowiem coraz więcej sieci handlowych posiadających e-sklep na polskim rynku. Spółka nie informuje też czy prace techniczne są na tyle zaawansowane, że pozwolą na otwarcie e-sklepu jeszcze w tym roku.

Z początkiem 2014 roku sieć drogerii Rossmann uruchomiła mobilną aplikację swojej strony internetowej. Narzędzie to ułatwia zakupy poprzez umożliwienie dostępu internautom do najświeższych informacji promocyjnych drogerii.

Także na początku roku firma testowała też sprzedaż internetową za pośrednictwem swojego portalu Rossnet.pl. Witryna wtedy oferowała zarówno perfumy damskie i męskie, jak również artykuły do pielęgnacji ciała, zabawki, akcesoria komputerowe czy ubrania dla dzieci. Oferta ich była jednak inna niż w stacjonarnych sklepach Rossmann. Klienci kupujący online mogli wybrać zastawy upominkowe czy zapachy niedostępne w stacjonarnych drogeriach. Asortyment online był też znacznie mniejszy niż sklepach stacjonarnych.

Obecnie sieć drogerii Rossmann liczy w Polsce ok. 950 placówek. 900. sklep otwarto w jednym z najpopularniejszych centrów handlowych w Warszawie – Galerii Mokotów. Poza tradycyjnymi produktami drogeryjnymi, asortyment sklepu poszerzono tam o zdrową żywność i wina.