Galeria Jurajska zadowolona z efektów rekomercjalizacji

Piotr Myszka, dyrektor Galerii Jurajskiej

Piotr Myszka, dyrektor Galerii Jurajskiej

Wydłuża się lista najemców, którzy decydują się przedłużyć umowę najmu z Galerią Jurajską. W częstochowskim centrum handlowym trwa właśnie proces rekomercjalizacji. Ma się on zakończyć we wrześniu, tuż przed 5-urodzinami galerii.

W należącej do GTC SA Galerii Jurajskiej trwa proces przedłużania umów. Obejmuje on najemców, którym w tym roku kończy się pierwotny okres najmu. Wśród salonów, które już podjęły decyzję o pozostaniu w galerii, znalazły się tak kluczowe marki z portfolio najemców jak: Liu Jo, Promod, Pretty One, Tru Trussardi, Nike, Cubus, Wojas, Badura, Lavard, Kastor, KMX Trend Mode, Mebel RUST, Duka, Sony Center, Play, Exchange Group, Twoje Soczewki, Kalota, Cafe Portugal i Cafe Club oraz Douglas.

– W dość krótkim czasie osiągnęliśmy bardzo dobry wynik rekomercjalizacji. Ogromny wpływ na niego miały ostatnie lata i rosnąca pozycja na lokalnym rynku. Dziś Galeria Jurajska jest centrum handlowym nr 1 pod względem liczby odwiedzin, jesteśmy także najchętniej wybieraną galerią w tej części województwa śląskiego – mówi Piotr Myszka, dyrektor Galerii Jurajskiej w Częstochowie.

– Od kilku miesięcy notujemy także wzrost obrotów. Tylko od początku tego roku w porównaniu z ubiegłym możemy pochwalić się 8 proc. wzrostem. W odróżnieniu także od globalnej tendencji w Galerii Jurajskiej obserwujemy stały wzrost liczby klientów. Ten potencjał dostrzegli najemcy – dodał Piotr Myszka.

Znane marki przyciągają

Ale nie tylko większa popularność Galerii Jurajskiej zadecydowała o tym, że najemcy zostają. Także kształtowane przez ostatnie 5 lat portfolio najemców. Dzięki niemu galerii udało się zatrzymać klientów, którzy do tej pory preferowali zakupy w łódzkich lub katowickich centrach handlowych.

– Przez ostatnie 5 lat pod dach Galerii Jurajskiej sukcesywnie wprowadzaliśmy marki, których pożądali nasi klienci, a które dostępne do niedawna były wyłącznie w Katowicach lub Łodzi. W ten sposób stworzyliśmy galerię, która odpowiada potrzebom lokalnego rynku, z co najważniejsze przyciąga klienta z okolicznych miast i powiatów – mówi Piotr Myszka.

Będą zmiany

Na liście najemców nie obędzie się jednak bez zmian. Dzięki rekomercjalizacji w Galerii Jurajskiej pojawi się kilka nowych salonów. – Udało nam się pozyskać marki, które będą dopełniać i wzbogacać ofertę Galerii Jurajskiej. Prowadzimy obecnie rozmowy z operatorem profesjonalnych placów zabaw dla dzieci, a także najemcą oferującym wyposażenie do domu i ogrodu. Planowane są także otwarcia salonów takich marek jak 4F, Monnari oraz Centrum Gier Bard – zapowiada dyrektor centrum.

Spółka GTC zaprezentuje swoje centra handlowe podczas Shopping Center Forum 2014 Fall Edition przy stoisku 4.5.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016