Komercjalizacja Ferio Wawer przekroczyła półmetek

Wizualizacja Ferio Wawer

Wizualizacja Ferio Wawer

Obecnie wiele z powstających obiektów handlowych to już nie olbrzymie galerie, ale mniejsze projekty typu „convenience” lub tzw. centra sąsiedzkie. Warszawa ciągle ma niedosyt nowoczesnych obiektów handlowych. Potrzeba szybkich zakupów lub skorzystania z konkretnych usług powoduje, że klienci wybierają centra mniejsze, bliżej domu i łatwo dostępne, z wygodnym parkingiem. Klient chce mieć poczucie, że nie straci zbyt dużo czasu na dojazdy. Ferio Wawer, centrum handlowe powstające w prawobrzeżnej części stolicy, w Międzylesiu, wpisuje się w ten ogólny trend.

Proces komercjalizacji Ferio Wawer postępuje zgodnie z założeniami. Z końcem września zaplanowane jest podpisanie kolejnych umów najmu, przez co stopień wynajęcia centrum osiągnie poziom blisko 70 proc. całkowitej powierzchni najmu. Biorąc pod uwagę termin otwarcia przewidywany na jesień 2015 roku, taki wynik wskazuje na duże zainteresowanie ze strony najemców. Ożywienie wśród przedsiębiorców spowodowały m.in. prace przygotowawcze na terenie inwestycji. Przeprowadzone przez generalnego wykonawcę, firmę PORR, wyburzenia, odsłoniły zabytkowe mury i ukazały urodę starych hal. Pozwala to poczuć przyszłą wyjątkową atmosferę, co przyciąga zainteresowanych wynajęciem powierzchni usługowo-handlowych, zarówno wśród sieci lokalnych, jak i ogólnopolskich oraz międzynarodowych. Lokalni przedsiębiorcy najlepiej wiedzą, czego potrzeba dzielnicy. Ich znajomość rynku i profesjonalizm zapewnią ofertę na najlepszym poziomie. Natomiast sieci międzynarodowe i ogólnopolskie, z właściwym wyczuciem potrzeb klientów, zaoferują modę, obuwie i akcesoria w sposób, który jest klientom znany i przez nich ceniony.

– Wybrałyśmy Ferio Wawer, bo wierzymy w to centrum. Jest dla nas doskonała lokalizacja i nowy, potencjalny klient. Obserwujemy wzrost zainteresowania naszymi usługam,i na co wpływa zmiana stylu życia i trendów w naszym mieście – mówi Monika Rejmer współwłaścicielka salonów manicure Nail and Beauty Bar w Warszawie.

Dla klienta, dokonującego zakupy w weekend, ważne są także inne potrzeby niż te wynikające z wygody. Klient weekendowy poszukuje możliwości spędzenia wolnego czasu. Dlatego też Ferio Wawer stworzy również unikalną atmosferę zakupów. Zabytkowy charakter obiektu połączony z nowoczesna architekturą będzie przyciągał młodych ludzi i całe rodziny. Zainteresowani będą mogli poznać nieco już dzisiaj zapomnianą acz niezmiernie ciekawą historię obiektu. Poza tym duży wybór punktów gastronomicznych, fitness, kręgielnia, księgarnia i inne punkty usługowe zatrzymają na długo potencjalnych klientów.

– Jest to dobra alternatywa dla dużych centrów handlowych, stworzona dla klienta z konkretnymi potrzebami zakupowymi. Wawer to jedna w większych dzielnic Warszawy, gdzie nie mogliśmy pozwolić sobie na to, aby nas zabrakło – mówi przedstawiciel firmy Carry.

I nie zabraknie tu niczego, co ma zaspokajać zakupowe i usługowe potrzeby mieszkańców. Poza wymienionymi wcześniej funkcjami, w Ferio Wawer pojawi się drogeria, apteka, centrum medyczne, pralnia czy myjnia samochodowa.
Ważnym elementem centrum handlowego o charakterze sąsiedzkim jest operator spożywczy, który swoją ofertą trafi do odbiorców i przyciągnie klientów do centrum. To, jak ważną częścią jest market spożywczy, świadczyło ogromne zainteresowanie ze strony mieszkańców.

Wizualizacja Ferio Wawer

Wizualizacja Ferio Wawer

– Nasza decyzja o podpisaniu umowy najmu w Ferio Wawer miała na celu przede wszystkim wyjście naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców Międzylesia i Wawra, którzy pod naporem narastającej liczby dyskontów, supermarketów wręcz żądali od inwestora otworzenia delikatesów spożywczych. Wzięliśmy pod uwagę również zamożność mieszkańców tych dzielnic oraz ilość nowych inwestycji deweloperskich zgłoszonych do realizacji. Inwestycja jest wyjątkowa także z uwagi na ciekawą koncepcję architektoniczną. Bardzo chcieliśmy aby CH Ferio w Warszawie zostało zrealizowane właśnie z Almą. Udało się, z czego bardzo się cieszymy – mówi Aleksandra Budzińska PR Manager Alma Market SA.

Ferio Wawer jest kolejnym projektem realizowanym przez RE project development, spółkę należącą do Raiffeisen evolution z siedzibą w Wiedniu. Za komercjalizację odpowiada firma Aspenn. Projekt powstał w pracowni Kuryłowicz & Associates architecture studio.

Reklama

Galeria Jurajska