Sprawdzone technologie Philips dla centrów handlowych

Oświetlenie Philips Lighting

Oświetlenie Philips Lighting

Utrzymanie silnej pozycji na rynku sieci handlowych sprzedaży detalicznej wymaga od ich właścicieli stałego patrzenia w przyszłość i ciągłego dostosowywania sklepów do potrzeb klientów, którzy oczekują nie tylko prostych hal sprzedaży, ale centrów handlowych o wysokim standardzie, estetyce, bogatej ofercie towarzyszącej i rozwiązaniach zachęcających do ich odwiedzania.

Ważnym czynnikiem, na który sieci handlowe kładą silny nacisk przy planach modernizacji, jest nowoczesne oświetlenie. Właściwe światło dodaje ludziom energii i zachęca do działania. Nowoczesne rozwiązania oświetleniowe tworzą w centrach handlowych komfortową atmosferę, dzięki której klienci czują się zrelaksowani, a to inspiruje ich do podejmowania decyzji o dokonaniu zakupów. Równocześnie właściwie zmodernizowane systemy oświetleniowe, oprócz roli stymulującej sprzedaż, pozwalają na bardzo znaczne oszczędności energii elektrycznej, obniżają koszty eksploatacji obiektów i ograniczają negatywny wpływ na środowisko.

W ostatnich latach możliwości modernizacji oświetlenia zmieniają się w sposób rewolucyjny za sprawą technologii LED. Systemy oświetlenia LED charakteryzują się bardzo niskim zużyciem energii elektrycznej oraz wyjątkową trwałością, która w praktyce eliminuje konieczność ich obsługi. Diody LED zapewniają jasne białe światło o doskonałym oddawaniu barw w ciepłym, neutralnym lub dziennym odcieniu. Dzięki soczewkowym układom optycznym mogą zapewniać ogólne szeroko rozproszone oświetlenie sal sprzedaży lub emitować wąską, skupioną wiązkę światła akcentującą eksponowane towary. Dzięki ograniczeniu zużycia energii elektrycznej oświetlenie LED pozwala chronić środowisko zmniejszając zużycie surowców energetycznych i emisję dwutlenku węgla do atmosfery, a także ograniczać koszty eksploatacji obiektów handlowych. Oświetlenie LED wnosi także całkiem nową jakość związaną z możliwościami cyfrowego sterowania za pomocą aplikacji na komputery lub tablety.

Firma Philips Lighting – lider branży oświetleniowej, w tym także prekursor najnowszych systemów oświetlenia LED, dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz szczególnym powiązaniom z Polską, gwarantuje stabilną i długofalową współpracę. Zapewnia tym samym najbardziej zaawansowane rozwiązania techniczne, wsparcie projektowe, zaawansowaną obsługę posprzedażową i możliwości rozwoju zastosowanych systemów oświetleniowych.

Jasne białe oświetlenie o wysokiej wierności oddawania barw jest niezastąpionym sposobem rozświetlenia ogólnej przestrzeni sklepu wielkopowierzchniowego i indywidualnego eksponowania poszczególnych towarów. Szczególna innowacją staje się obecnie pionierska technologia Philips CrispWhite LED. Wykorzystano w niej wiedzę o mechanizmach postrzegania obiektów i otoczenia, w których niezwykle istotne znaczenie ma podświadoma reakcja emocjonalna na kolor będąca efektem oddziaływania konkretnego widma światła. Moduły CrispWhite LED emitują światło o temperaturze 3000 K i wskaźniku oddawania barw równym 90. Dzięki wyjątkowemu spektrum światło doskonale podkreśla niezmąconą biel obiektów. Jednocześnie wyraźny kontrast poprawiający postrzeganie barw zimnych i ciepłych perfekcyjnie podkreśla głębię pozostałych barw. Czysta biel powierzchni pozbawiona jest kremowego odcienia pojawiającego się we wnętrzach oświetlonych ciepłym światłem, a pozostałe kolory są intensywne i nasycone.

Niezwykłą innowacją firmy Philips jest inteligentny sklepowy system oświetlenia LED, który ułatwia kupującym dokonanie potrzebnych zakupów, a sprzedawcom daje możliwość zwiększenia sprzedaży i podwyższenia lojalności klientów dzięki dostarczaniu im profilowanych informacji i rabatów dostosowanych do indywidualnych potrzeb. W systemie tym oprawy oświetleniowe LED zostały zintegrowane z czujnikami obecności i oprogramowaniem komputerowym, które za pośrednictwem aplikacji zainstalowanej na smartfonie klienta przekazuje mu informacje i oferty specjalne właściwe dla obszaru sklepu, w którym się znajduje. System może także pełnić funkcję osobistego doradcy i sklepowego przewodnika dla klientów poszukujących produktów kuchni regionalnych lub składników potrzebnych w konkretnym przepisie zaproponowanym przez aplikację. Ta najnowsza innowacja w dziedzinie zintegrowanych systemów oświetleniowych doskonale ilustruje nowatorskie podejście firmy Philips do wykorzystania światła w imię innowacji podnoszących wartość przedsiębiorstw i komfort ludzkiego życia.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016