4 lata Gemini Park Tarnów

Gemini Park Tarnów

Gemini Park Tarnów

25 sierpnia 2014 roku minęły 4 lata od otwarcia Gemini Park Tarnów, Centrum Handlowego należącego do Gemini Holding. Przez ten czas obiekt osiągnął status regionalnego lidera handlu, wsławił się oryginalnymi i niestandardowymi akcjami promocyjnymi oraz pozyskał szereg nowych najemców.

Gemini Park Tarnów notuje stały wzrost wyników odwiedzalności. Dzięki systematycznie rosnącej popularności obiektu wśród mieszkańców Tarnowa i okolic, w pierwszy weekend czerwca padł dotychczasowy rekord frekwencyjny, kiedy to licznik odwiedzin wskazał ponad 50 tys. osób. Wraz ze wzrostem footfallu rosną również wyniki finansowe najemców – w pierwszym półroczu 2014 były wyższe o ponad 7 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego, co potwierdza dominującą pozycję tarnowskiego Gemini wobec lokalnej konkurencji.

– Należy pamiętać, że żadne centrum handlowe nie startuje z pozycji lidera – trzeba ją wypracować w trudnych warunkach rosnącej konkurencji. Kluczem do sukcesu tarnowskiego Gemini jest przede wszystkim silny tenant mix, dzięki któremu klienci mogą znaleźć wszystkie najważniejsze artykuły oraz usługi w jednym miejscu, a także wysoka jakość obsługi i standard obiektu. Istotna jest również doskonała lokalizacja i dostępność komunikacyjna obiektu oraz szereg ułatwień dla klientów, m.in. wygodny parking, liczący 1100 miejsc. Dzięki naszej ciężkiej pracy przez 4 lata działalności zdobyliśmy rzeszę stałych, zadowolonych klientów. Jesteśmy przekonani, że oferta, którą im proponujemy, w niczym nie odbiega od tej, z jaką mogą spotkać się w największych miastach w Polsce – mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Centrum Handlowego Gemini Park Tarnów.

Obiekt liczy ponad 42,5 tys. mkw. GLA i znajduje się w nim blisko 100 sklepów oraz punktów gastronomicznych i usługowych. Tenant mix tworzą tak znane marki, jak: Reserved, Mohito, Cropp, House, a także Big Star, C&A, Empik, CCC, Solar, Gino Rossi, Orsay, Stradivarius, hipermarkety Tesco Castorama, Media Markt, a także najemcy z branży gastronomicznej, tacy jak Grycan, KFC czy restauracja Sphinx. Oprócz zakupów, klienci odwiedzający centrum mogą skorzystać także z usług świadczonych m.in. przez biuro podróży My Travel, salony sieci Play, Plus, Orange, T-Mobile, Fotojoker, Cyfrowy Polsat, kantor wymiany walut Liberty, Pracownię Krawiecką, Pasmanterię, Perfekt Serwis, pralnię ekologiczną Pers i wiele innych. Ugruntowana pozycja Gemini Park Tarnów na rynku lokalnym sprzyja rosnącej popularności obiektu wśród najemców. Tylko w ostatnim czasie to grono powiększyły kolejne brandy: sklep obuwniczy Kornecki, marki modowe m.in. Monnari, Greenpoint, Lavard, Routeman, myjnia samochodowa Auto SPA Tarnów oraz bank PKO BP.

Sukces obiektu jest również wynikiem niestandardowych akcji promocyjnych, z jakich słynie tarnowskie Gemini.

– Naszą wizytówką są odważne i niestandardowe kampanie marketingowe oraz cykl imprez dla klientów, w których staramy się maksymalnie wykorzystywać potencjał lokalnych organizacji. Współpracując m.in. z popularną tarnowską drużyną żużlową „Unia Tarnów” czy młodzieżą zrzeszoną w stowarzyszeniu Siemacha pokazujemy, że Gemini Park jest miejscem bliskim tarnowianom, zaangażowanym w istotne dla nich sprawy – komentuje Kinga Witek, dyrektor ds. PR i Marketingu, Gemini Park Tarnów. – Zdajemy sobie sprawę, że pozycja lidera wysoko podnosi nam poprzeczkę, również w zakresie działalności marketingowej i eventowej. Będziemy wdrażać kolejne innowacyjne pomysły i strategie. Chcemy pokazać, że centrum handlowe to nie tylko zakupy, ale i również skrojone na miarę potrzeb lokalnej społeczności miejsce rozrywki i rodzinnego spędzania czasu – dodaje Kinga Witek.

Obecne działania zarządcy obiektu skupione są na utrzymaniu pozycji lidera regionalnego handlu oraz pozyskiwania nowych, atrakcyjnych najemców.

– Proces rekomercjalizacji, jaki przechodzi właśnie nasze centrum, zmierza w stronę rozwoju segmentu silnie rozpoznawalnych marek ze średniej półki cenowej. Kierunek ten wynika z naszych badań, wedle których dla klientów tarnowskiego Gemini oprócz ceny liczy się także jakość zakupów. Niski koszt nie jest już głównym determinantem zakupu, tak jak kilka lat temu. Planujemy podpisanie kolejnych umów najmu – mogę potwierdzić, że część z nich obejmie brandy debiutujące w naszym mieście. Niektóre z sieci handlowych zdecydowała się również powiększyć swoje lokale – mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Gemini Park Tarnów. – Mam nadzieję, że te działania oraz utrzymywana na najwyższym poziomie jakość obsługi klienta – nie tylko w sklepach najemców, ale na terenie całego centrum – sprawią, że nasza pozycja regionalnego lidera handlu umocni się jeszcze bardziej, a za rok będziemy mogli pochwalić się kolejnymi frekwencyjnymi i finansowymi rekordami – podsumowuje Zbigniew Nowak.

Centrum Handlowe Gemini Park Tarnów to nowoczesny obiekt usytuowany w północnej części Tarnowa, o łącznej powierzchni ok. 80 tys. mkw., w tym 42,5 tys. mkw. powierzchni najmu GLA. Znajduje się w nim blisko 100 sklepów oraz punktów gastronomicznych i usługowych. Do największych najemców Centrum Handlowego należą wielkopowierzchniowe markety: Tesco, Castorama, Media Markt. Naszymi Najemcami są także: Mango, Stradivarius, Orsay, KappAhl, Reserved, C&A, Jysk, KIK, Martes Sport, Empik, Smyk, Gino Rossi, Ecco, Douglas, Home & You, Levi’s, Mustang, Top Secret & Friends, House, Cropp, Intimissimi, Calzedonia, Triumph, Ravel, KFC, Pizza Dominium, Grycan, Hebe, Solar, Big Star, Oodji, Deichmann, Rossmann. Inwestorem i deweloperem projektu jest Gemini Holding, z siedzibą w Krakowie – spółka specjalizująca się w realizacji obiektów komercyjnych.

Gemini Holding to krakowska firma, która od dwudziestu lat działa na polskim rynku deweloperskim. Historia firmy rozpoczęła się w 1993 roku od współpracy z British Petroleum. W kolejnych latach współpracowała przy realizacji obiektów dla sieci: Géant, Carrefour, Tesco, Lidl na terenie całej Polski. Przełomowym krokiem w rozwoju firmy było rozpoczęcie budowy nowoczesnych centrów handlowych przez spółki należące do Gemini Holding. W portfolio znajdują się dwa takie obiekty: Gemini Park Bielsko-Biała otwarty w maju 2009 r. i Gemini Park Tarnów otwarty w sierpniu 2010 r. W planach firmy są także kolejne inwestycje: Centrum Handlowe Gemini Park Tychy, pasaż handlowy w Zakopanem, projekty w innych miastach na Śląsku oraz w Krakowie.

GREM Gemini Real Estate Management to spółka należąca do Gemini Holding, zajmująca się zarządzaniem centrami handlowymi i obiektami komercyjnymi. Obecnie firma zarządza dwoma centrami handlowymi: Gemini Park Bielsko-Biała oraz Gemini Park Tarnów, o łącznej powierzchni wynoszącej blisko 130 tys. m2. Spółka zajmuje się również działalnością doradczą w zakresie rynku nieruchomości oraz wynajmem powierzchni komercyjnych.

Gemini Park Tranów zostanie zaprezentowane na Shopping Center Forum 2014 przy stoisku 4.6

Reklama

Galeria Jurajska