Bialcon w CH Atrium Kasztanowa

Atrium Kasztanowa

Z początkiem września do grona najemców Atrium Kasztanowa w Pile dołączy polska marka odzieżowa – Bialcon. Brand oferuje przede wszystkim elegancką i klasyczną modę dla kobiet w wieku powyżej 30 lat.

Otwarcie salonu, który zajmie blisko 70 mkw. powierzchni uzupełni ofertę mody dla klientek centrum, którą reprezentują już takie salony jak: by o la la, Camaieu, H&M, La Pelle, Mohito, Monnari, Quiosque czy Reserved.

W Polsce spółka posiada 68 sklepów. Zdecydowana większość z nich, bo aż 65, to sklepy marki Bialcon. Pozostałe należą do marki Rabarbar.

Atrium Kasztanowa ma ponad 12 tys. mkw. powierzchni najmu. Oferta centrum to 65 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: elektromarket Media Expert i 4-salowe kino Helios. Wśród głównych najemców centrum znajdują się takie marki, jak: H&M, Reserved, Sephora, Mohito, Camaieu, Pawo, Wojas, Funk’n’Soul, Diverse, CCC, Cropp, House, Esotiq, Monnari, Home&You, Apart, Ochnik. Dla klientów Atrium Kasztanowa przeznaczono 355 miejsc parkingowych.

W Polsce Atrium posiada 23 działające obiekty handlowe. W skład portfela firmy wchodzą m.in. centra handlowe Atrium Reduta, Atrium Promenada, Atrium Targówek w Warszawie, Galeria Dominikańska we Wrocławiu, Atrium Mosty w Płocku, Atrium Biała w Białymstoku, Atrium Copernicus w Toruniu, Atrium Koszalin, Atrium Molo w Szczecinie, Atrium Kasztanowa w Pile, Atrium Plejada w Bytomiu, a teraz również Atrium Felicity w Lublinie. Łącznie spółka posiada w Polsce ok. 498 tys. mkw. powierzchni handlowej. Obecnie Atrium prowadzi rozbudowę Atrium Copernicus w Toruniu.

Projekty spółki Atrium zostaną zaprezentowane podczas Shopping Center Forum 2014 przy stoisku 6.2.

Reklama

Galeria Jurajska