zalando strategia online

Wielka Brytania dołączyła do listy krajów w których obecna jest platforma Zalando Lounge. Internetowy outlet oferujący produkty znanych marek natychmiast zdobył rzeszę wiernych klientów.

Europejska ekspansja

Dzięki Zalando Lounge Brytyjczycy zyskali dostęp do 2,5 tysiąca marek – od butów po sprzęt sportowy. Zniżki na sprzedawane produkty sięgają 75%. Do tej pory outlet był obecny w w Niemczech, Austrii, Francji, Holandii, Belgii, krajach skandynawskich oraz Szwajcarii.

zalando lounge Wielka Brytania
Zalando Lounge oferuje rabaty sięgające 75%

 

„Zalando może się poszczycić się najszerszą ofertą produktów sezonowych oraz wysokim poziomem obsługi klienta. Jako jedyni oferujemy darmowy zwrot towarów do 100 dni od daty zakupu. Zalando Lounge jest dla Brytyjczyków dopełnieniem naszej oferty, dającym dostęp do ekskluzywnych towarów po niższych cenach”, tłumaczy Martin Rost, wiceprezes firmy.

Internetowy outlet oferuje produkty marek takich jak Diesel, Fly London, Jeffrey Campell, Nudie Jeans, czy Onitsuka Tiger. „Nie boimy się efektu kanibalizmu. Nie przestaniemy się skupiać na naszej ofercie w sklepie Zalando, jednocześnie starając się zapewnić dostęp do unikalnych promocji przez Zalando Lounge” – mówi Rost.

Oferty na wyciągnięcie ręki

Robert Schütze, Country Manager Zalando w Wielkiej Brytanii powiedział Evigo, że uruchomienie serwisu Lounge w kolejnych krajach zawsze jest poprzedzone gruntownymi badaniami rynkowymi.

„Zalando słynie z ofert sezonowych. Ale nic bardziej nie cieszy klientów niż wyprzedaż produktów znanych marek” – mówi Schütze. „Kluczem do sukcesu na wszystkich rynkach gdzie obecne jest Zalando Lounge to uniwersalna oferta oraz połączenie doskonałej jakości usług z najlepszym wyborem produktów. Klienci wiedzą, że wystarczy włączyć naszą przeglądarkę, żeby znaleźć najciekawsze produkty dostępne na rynku. Zalando Lounge to kolejny element składający się na sukces oraz rozwój firmy” – dodaje Schütze . Zdradza przy tym, że nad stworzeniem brytyjskiej platformy Zalando Lounge pracowało około 500 specjalistów z branży IT.

Zalando to europejski lider e-commerce w dziedzinie konfekcji i obuwia. W ofercie sklepu dostępny jest szeroki wybór produktów dla mężczyzn, kobiet oraz dzieci, począwszy od marek popularnych, aż do pojedynczych projektów czołowych dyktatorów mody.