Salon Venezia
Salon Venezia

Z końcem sierpnia 2014 roku otwarto kolejny zapowiedziany na ten rok salon marki Venezia oferujący galanterię skórzaną. Nowy lokal we wrocławskim centrum wyprzedażowym ma 100 mkw.

Nowo otwarty salon jest ósmym sklepem dostępnym w centrum wyprzedażowym i jednym z pięciu salonów na Dolnym Śląsku. We wrocławskim outlecie znajduje się w sąsiedztwie butiku Unisono, który należy do tego samego producenta – spółki I.O. Venezia sp.j.

Przedstawiciele sieci Venezia, konsekwentnie realizują zapowiedziany plan ekspansji. W najbliższym czasie, w wrześniu tego roku ruszy kolejny sklep sieci w Galerii Warmińskiej w Olsztynie.

– W Galerii Warmińskiej w Olsztynie mamy podpisane umowy najmu dla obydwu brandów – Venezia i Unisono. Zaawansowane negocjacje umów toczymy także w przypadku centrów handlowych w Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu i Płocku. Jeżeli udałoby nam się porozumieć w każdym z tych przypadków, nasza sieć zwiększyłaby się o 4 kolejne salony – powiedziała w rozmowie z portalem Retailnet Zofia Nachiło-Morbiato, dyrektor ds. rozwoju I.O. Venezia sp.j.

Przypomnijmy, od początku tego roku sieć Venezia powiększyła się o kilka nowych lokalizacji. Nowe sklepy pod szyldem marki pojawiły się m.in. w Galerii Madison w Gdańsku, w Poznań City Center oraz w warszawskim centrum handlowym Blue City. Obecnie w ramach sieci działa około 70 sklepów.

I.O. Venezia sp.j. jest właścicielem 2 brandów – Venezia i Unisono. Łącznie posiada ponad 90 sklepów, tj. ponad 10 tys. mkw. powierzchni handlowej. W salonach Venezia można nabyć galanterię skórzaną – obuwie oraz torebki, a w sklepach Unisono odzież dla kobiet.

Przedstawiciele sieci Venezia i Unisono będą uczestnikami Shopping Center Forum 2014 Fall Edition.