Salon Wrangler w Warszawie
Salon Wrangler w Warszawie

Na powierzchni prawie 115 mkw. otwarto pierwszy samodzielny sklep marki Wrangler w tej części Europy. W sklepie znalazła się kolekcja odzieży jeansowej zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Lokal został urządzony w koncepcie nawiązującym do tradycji marki.

Sklep znalazł się w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie na pierwszym piętrze obok dwupoziomowego salonu H&M. Jak ustaliła redakcja Retailnet, firma VF Polska Distribution zdecydowała się na otwarcie monobrandowego sklepu, aby umocnić pozycję marki na rynku oraz pozyskać nowych klientów.

Marka Wrangler należy do firmy VF Corporation. Polski oddział VF Polska Distribution, przyjął taki model dystrybucji, w którym marka Wrangler dzieli przestrzeń sklepu wraz z inną marką z portfolio VFC, marką Lee. To dlatego w centrach handlowych można zobaczyć sklepy duobrandowe Lee/Wrangler.

Obecnie sieć obu marek oferujących odzież jeansową liczy w Polsce ponad 200 punktów sprzedaży. Jak udało się ustalić Retailnet, firma planuje jednak dalszy rozwój na naszym rynku w oparciu o lokalizacje w centrach handlowych.

Wrangler jest częścią VF Corporation. Do spółki należą między innymi takie marki jak Lee, Vans, Timberland, The North Face, 7 For All Mankind i Napapijri.

Historia marki Wrangler sięga 1904 roku, kiedy to Charlie Hudson założył w Greensboro w Karolinie Północnej (USA), przedsiębiorstwo Hudson Overall Company. W 1919 r. firmę przemianowano na Blue Bell, a w 1947 r., gdy do oferty wprowadzono gamę dżinsów dla kowbojów, jej nazwę zmieniono na Wrangler, co oznacza właśnie kowboja.