SCF: ostatnia szansa na zakup tańszej karty wstępu

Shopping Center Forum 2014 Fall Edition

Jeszcze tylko przez dwa dni można zakupić tańszą kartę wstępu na Shopping Center Forum 2014 Fall Edition. Już teraz swój udział w SCF potwierdzili przedstawiciele wszystkich liczących się brandów, które rozwijają sieć sklepów w galeriach handlowych.

– Na trzy tygodnie przed Shopping Center Forum, a więc przed szczytem, w którym najemcy kupują karty wstępu, mamy już potwierdzony udział przedstawicieli prawie 200 marek obecnych w centrach handlowych – mówi Radosław Rybiński, dyrektor zarządzający Shopping Center Forum. – Wszystko wskazuje na to, że tegoroczna edycja znów będzie rekordowa pod każdym względem.

W SCF weźmie udział około 300 przedstawicieli najemców. Do grona uczestników Forum dołączyli już szefowie ekspansji m.in.: grup Inditex i LPP, H&M, Sephora, Intersport, GoSport, McDonald’s, Rossmann, Decathlon, Jysk, Carrefour, AmRest, Vision Express, Monnari, Adidas, Reebok, Pepco, Tchibo, Toys”R”Us, Venezia, Wojas, Matras, Giacomo Conti, Solar, 4F, Yes, Carry, Orsay, SunLoox, Jula, Super-Pharm, TK Maxx, RTV Euro AGD, Alma i wielu innych.

– Shopping Center Forum jest dla nas przede wszystkim okazją do podsumowania dotychczasowych efektów negocjacji z większością partnerów oraz na kontakt osobisty wszystkich pracowników operacyjnych Działu Najmu LPP z naszymi partnerami biznesowymi. Targi umożliwiają spotkanie większości osób z branży w jednym miejscu i o jednym czasie – powiedział dla Retailnet Jacek Szołoch, Leasing and Expansion Director Poland w firmie LPP.

Niezwykłym ułatwieniem planowania rozmów między uczestnikami SCF jest Forum Link – system umawiania się na spotkania, z którego już można korzystać. System umożliwia zarejestrowanym uczestnikom przesłanie dowolnej wiadomości do każdego innego gościa Forum.

SCF jest największym w regionie CEE spotkaniem uczestników rynku centrów handlowych. W tym roku stoiska na targach będą miały m.in: ECE Projektmanagement, Immochan, elbfonds Development, Ghelamco, ECC Real Estate, Knight Frank, Inter Ikea Centre Polska, Neinver, Atrium Poland Real Estate Management, Echo Investment, Apsys Polska, Acteeum Central Europe, Immofinanz, Mayland Real Estate, Adept Investment, Plaza Centers, Gemini Park/Siemacha, Napollo, TREI Real Estate, TK Development, Peppercorn Properties, P.A. Nova, Retail Concept, Trigranit Management Polska, Multi Development Polska, PFCE Ogrody, Ptak SA, DTZ Polska, Budner Investment, GTC SA, BOIG, Grupa Saller, Carrefour, Balmain Asset Management, Master Management Group, Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja, CBRE, Griffin Real Estate, Outlet Center Retail Management, Galeria Manhattan.

Shopping Center Forum

Shopping Center Forum

Reklama

Galeria Jurajska