EyeSport

Otwarcie pierwszego sklepu w Galerii Warmińskiej w Olsztynie zaplanowano na 5 września. – To nasz debiut na polskim rynku. Nie zamierzamy jednak na tym poprzestać i w planach są kolejne sklepy – powiedziała w rozmowie z redakcją Retailnet Ilaria Paita z firmy Eye Sport.

Za rozwój włoskiej marki w naszym kraju odpowiadać będzie polski oddział firmy – Eye Sport Polska.

– Obecnie poszukujemy przedsiębiorców zainteresowanych rozwojem naszej marki w Polsce. W ciągu kilku lat zamierzamy uruchomić sieć sprzedaży obejmującą cały kraj. Naszym celem są przede wszystkim lokalizacje w centrach handlowych, ale nie wykluczamy także otwierania sklepów przy ulicach, zwłaszcza w dużych, turystycznych ośrodkach – dodaje Ilaria Paita.

W portfolio marki Eye Sport, która jest produkowana i dystrybuowana przez spółkę Double A s.r.l., znajduje się ok. 1600 produktów, przede wszystkim profesjonalna odzież i akcesoria dla sportowców.

Eye Sport posiada obecnie 15 sklepów własnych zlokalizowanych we Włoszech, Hiszpanii oraz Grecji. Jest także dostępna w ponad 150 sklepach multibrandowych w całej Europie.

– Rocznie otwieramy ok. 5 nowych sklepów. Wchodzimy z naszą marką także na rynek rosyjski, gdzie będzie on dostępny w sklepie multibrandowym – podsumowuje Ilaria Paita.

Po 8 latach istnienia marka może pochwalić się m.in. współpracą z Włoską Federacją Piłki Siatkowej. Eye Sport ubiera obecnie także m.in. drużynę koszykarską Dinamo Banco di Sardegna (grająca w I lidze włoskiej i w Eurocup), Ergotelis FC – odkrycie greckiej piłkarskiej ekstraklasy, oraz kobiecą drużynę piłki siatkowej Murillo (mistrzynie hiszpańskiej ekstraklasy).