FootFall: więcej odwiedzających w galeriach handlowych

Shutterstock

FootFall Indeks Polska od 18 do 24 sierpnia 2014 roku wzrósł o 10,6 proc. w porównaniu z poprzednim tygodniem i wyniósł 71,06 pkt. Natomiast w skali rok do roku odwiedzalność w centrach i galeriach handlowych pozostała bez zmian – informuje spółka Experian.

Skumulowany indeks spadł o 5,9 proc. w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku.

– Odwiedzając ostatnio centra handlowe zaskoczyła mnie duża liczba osób. Godziny przedpołudniowe, deszczowa pogoda, a w sklepach i na korytarzach jakby więcej klientów niż zazwyczaj. Zbliża się wrzesień, pora na zakupy. Wyniki zebrane w polskich centrach handlowych to potwierdzają. Indeks wyrównał wynik zeszłoroczny i zmniejszył stratę skumulowaną. Trwający obecnie tydzień zapowiada się bardzo interesująco – komentuje Maciej Kowalczyk z firmy Experian.

Irlandzka firma badawcza Experian plc. prowadzi cotygodniowe badania liczby klientów w polskich centrach handlowych. Experian zbiera dane do analiz w blisko 900 obiektach handlowych w ponad 40 krajach. Na podstawie tych badań przygotowywane są cotygodniowe raporty, na podstawie których można obserwować odwiedzalność obiektów handlowych. Dzięki nim właściciele centrów handlowych oraz ich najemcy wiedzą, jakie są preferencje klientów – ile osób odwiedza obiekt, w jakich godzinach i na jakich zasadach korzystają z parkingu.

Reklama

Galeria Jurajska