Nowy koncept sklepów Top Secret
Nowy koncept sklepów Top Secret

Marka Top Secret należąca do Grupy Redan, zdecydowała się na otwarcie flagowego salonu w łódzkiej Manufakturze. Funkcjonalność lokalu została opracowana na podstawie podświadomych zachowań konsumenckich, natomiast charakter wnętrza jest wynikiem badań etnograficznych w grupie docelowej.

Uruchomienie salonu flagowego nastąpiło 30 sierpnia 2014. Sąsiaduje on z takimi markami jak Mohito i Diverse. Powierzchnia lokalu wynosi 244 mkw. Projekt koncepcji sklepu opracował wewnętrzny zespół architektów Top Secret.

Po niespełna 2 latach od czasu wprowadzenia nowych standardów w sklepach franczyzowych ich koncepcja została rozbudowana i dostosowana do lokalizacji w dużych miastach, spełniając tym samym oczekiwania klientów największych i prestiżowych kompleksów handlowych, jak Manufaktura.

Funkcjonalny i minimalistyczny koncept ma przede wszystkim dobrze wyeksponować kolekcję. Architekturę wnętrza buduje biała cegła, czarny detal mebli stalowych, drewniane wykończenia oraz gra światłem. Lokal w Manufakturze wykorzystuje standardy występujące od 2 lat w sklepach Top Secret, które w ciągu kilkunastu miesięcy zostały zweryfikowane i udoskonalone. We wnętrzu jest odczuwalny klimat „Home”, podkreślony przez zróżnicowaną formę mebli, opraw oświetleniowych oraz zastosowanych dekoracji. W sklepie pojawiły się strefy nawiązujące do toaletki z biżuterią, gabinetu do pracy, czy też u aneksu kuchennego, w którym klienci będą częstowani kawą.

Nowy koncept sklepów Top Secret

Dynamiczna komunikacja z klientami zapewniona zostanie przez wielkoformatowe monitory, które już od wejścia zapraszają do wnętrza, a tablety umieszczone w przymierzalniach będą informowały o aktualnych promocjach.

Marka Top Secret powstała w 1996 roku. Pierwszy sklep pod tym szyldem został otwarty w 2002 roku. Obecnie Top Secret z powodzeniem sprzedaje swoje kolekcje w internecie oraz w sklepach stacjonarnych na terenie Polski, Rosji i Ukrainy.

Redan SA jest operatorem znanych detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll, Drywash oraz sieci dyskontów odzieżowych TextilMarket. Spółka funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Redan zleca swoją produkcję fabrykom w Polsce, Chinach, Indiach Turcji, Korei i Bangladeszu. Sprzedaż prowadzona jest w sieci ponad 600 sklepów detalicznych, w ramach której znajdują się salony marek Grupy.

Nowy koncept sklepów Top Secret