Quiosque: szukamy lokalizacji w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców

Kolekcja Quiosque

Kolekcja Quiosque

PBH SA, właściciel sieci modowej Quiosque planuje otwarcie do końca tego roku jeszcze 6 nowych salonów na terenie całego kraju. O szczegółach ekspansji tej marki będzie można porozmawiać podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2014.

– Interesują nas lokalizacje w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców, w centrach handlowych lub przy ulicach handlowych. Aktualnie minimalna powierzchnia dla naszych sklepów zlokalizowanych przy ulicy to 100 mkw., a dla sklepów w centrach handlowych to 120 mkw. Maksymalna powierzchnia dla naszych salonów to 170 mkw. – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Paulina Kopania, reprezentująca markę Quiosque.

Aktualnie w sieci znajduje się 109 sklepów w tym 5 to salony outletowe. W pierwszej połowie 2014 roku spółka otworzyła 6 salonów m.in. w Krakowie, Łomiankach, Gorzowie Wlkp. i Mrągowie. W planach na drugą połowę roku jest otwarcie kolejnych 6.

Z przedstawicielami sieci będzie można spotkać się na Shopping Center Forum 2014 Fall Edition. Jak zapowiadają, podczas Forum liczą na nawiązanie kontaktów biznesowych, które zaowocują korzystną współpracą.

Marka Quiosque powstała w 1991 roku. Od 1992 r. sieć jest rozwijana za pomocą systemu franczyzowego. Obecnie działa 109 salonów, z których zdecydowaną większość stanowią sklepy partnerskie. Grupą docelową marki są kobiety w wieku powyżej 30 lat, mieszkanki dużych i średnich miast.

Kolekcja Quiosque

Kolekcja Quiosque

Kolekcja Quiosque

Kolekcja Quiosque

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016