Intersport
Intersport

Spółka Intersport Polska SA w I półroczu 2014 roku wypracowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości 115, 1 mln zł, czyli o 5 proc. wyższe wobec 109,7 mln zł osiągniętych w analogicznym okresie 2013 roku.

W I półroczu br. spółka zanotowała zysk brutto na poziomie 98 tys. zł przy zysku brutto na poziomie 262 tys. zł w analogicznym okresie ubiegłego roku. Na wyniki I półrocza 2014 roku negatywnie wpłynął I kwartał, w którym spółka odnotowała o 2,9 proc. wyższe przychody oraz o 69,7 proc. niższy zysk brutto w porównaniu do I kwartału 2013 roku.

Spółka kontynuuje optymalizację sieci handlowej uruchamiając nowe salony w atrakcyjnych lokalizacjach oraz zmniejszając powierzchnię sprzedaży. Od początku 2014 roku sieć Intersport Polska SA zmniejszyła o około 1500 mkw. powierzchnię lokalu handlowego Intersport przy ul. Kilińskiego w Łodzi.

Spółka otworzyła także sklepy sportowe w Galerii Amber w Kaliszu (powierzchnia 510 mkw.) oraz w centrum handlowym Atrium Felicity w Lublinie (powierzchnia 887 mkw.). Są to pierwsze sklepy Intersport w tych miastach.

Firma zdecydowała się też na przedłużenie o kolejne 10 lat umowy najmu lokalu Intersport o powierzchni 1546 mkw. w centrum handlowym Arkadia w Warszawie. W najbliższym czasie planowane jest zoptymalizowanie powierzchni handlowej salonu zlokalizowanego w centrum handlowym Riviera w Gdyni.

Sieć Intersport Polska posiada obecnie 35 salonów sportowych w 23 największych miastach Polski.