Ruszył salon Vagabond w nowej koncepcji

Salon Vagabond

Pod koniec sierpnia br. ponownie otwarto salon Vagabond w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. Lokal został zaaranżowany i wyremontowany zgodnie z najnowszą koncepcją marki. Zastosowano w nim nowoczesne meble, oświetlenie, podłogi oraz szerokie wejście. Nowy salon ma powierzchnię 85 mkw. i znajduje się na pierwszym piętrze galerii. Obecnie wszystkie salony sieci w Polsce posiadają aranżację zgodną z nowym konceptem marki.

Koncept salonów został opracowany przez zespół Vagabond i szwedzkich architektów. W Polsce adaptacją projektu zajmował się Przemysław Hetko dyrektor zarządzający Vagabond Polska sp. z o.o. i pracownia architektoniczna z Gdańska.

Przypomnijmy, w zeszłym roku Vagabond otworzył salon w kompleksie Poznań City Center. Zamknięto jeden nierentowny punkt, który funkcjonował w łódzkiej Manufakturze. Natomiast dla poprawy wyników sprzedaży sklep we wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim zmienił lokalizację. Obecnie znajduje się na parterze galerii – informował redakcję Retailnet Przemysław Hetko.

Obecnie w Polsce funkcjonują cztery butiki marki Vagabond w centrach handlowych: Złote Tarasy (Warszawa), Pasaż Grunwaldzki (Wrocław), Poznań City Center oraz Galeria Bałtycka (Gdańsk). Średnia powierzchnia otwieranych butików wynosi 100 mkw.

Salon Vagabond

Spółka Vagabond Polska sp. z o.o. została zarejestrowana w Polsce we wrześniu 2006 roku. Jej właścicielem jest firma Vagabond International AB. Spółka prowadzi również sklep internetowy dla polskich klientów. Wszystkie e-sklepy obsługiwane są przez centralę w Szwecji.

Vagabond International AB to szwedzka firma rodzinna, która powstała w latach 60. i zajmuje się produkcją i sprzedażą obuwia. Butiki sieci zlokalizowane są w 25 krajach. W Europie jest ponad 40 salonów firmowych. Znajdują się m.in. w Szwecji, Finlandii, Danii, Niemczech, Czechach, na Węgrzech, w Rosji, we Francji, na Litwie, Ukrainie, w Kazachstanie, Turcji, Wielkiej Brytanii.

Salon Vagabond

Reklama

Galeria Jurajska