GPoland gotowe do SCF 2014

Salon Liu-Jo w Galerii Mokotów

Salon Liu Jo w Galerii Mokotów

Tylko w ostatnim tygodniu sierpnia do grona uczestników SCF 2014 dołączyli przedstawiciele około 50 brandów obecnych w centrach handlowych. Wśród nich są między innymi Mateo Cane i Tomasz Wasiucionek, czyli szefowie GPoland.

– Decydujemy się na regularny udział w Shopping Center Forum, ponieważ jest to miejsce, w którym odbywają się istotne rozmowy często decydujące o rozwoju rynku. Ponadto nasza firma rozwija sieć salonów głównie w oparciu o lokalizacje w centrach handlowych. Jesteśmy czołowym dystrybutorem włoskich ekskluzywnych marek. Obecnie działa około 250 salonów –mono i multibrandowych oferujących produkty naszych brandów. Większość z nich działa na terenie centrów handlowych w największych miastach kraju – mówi Tomasz Wasiucionek, commercial director w firmie GPoland sp. z o.o.

Jego zdaniem udział w SCF ma coraz większe znaczenie w przypadku projektów, które są repozycjonowane.

– Nasza obecność na Shopping Center Forum jest istotna, ponieważ regularnie otrzymujemy wiele zapytań od zarządców centrów handlowych, którzy chcieliby, aby nasze marki były obecne w ich obiektach. Prowadzimy też wiele rozmów dotyczących repozycjonowania obiektów handlowych. Większość deweloperów zaczyna tego typu działania właśnie od wprowadzenia brandów będących w portfolio GPoland – dodaje. W chwili obecnej w portfolio firmy znajdują się m.in.: marki odzieżowe – Antony Morato, Armani Jeans, GAS, Liu Jo, Manila Grace, Patrizia Pepe, Pinko, Twin-Set oraz marki akcesoryjne – Fiorucci, Furla, Love Moschino, Roccobarocco, Tosca Blu, Valentino Handbags, Yamamay.

– Dzisiaj, czyli na dwa tygodnie przed Forum, na liście uczestników mamy już przedstawicieli około 230 brandów handlowych. Oznacza to, że możemy oczekiwać, że w sumie będzie ich około 300 – mówi Radosław Rybiński, dyrektor SCF 2014.

SCF 2014, które rozpocznie się już wieczorem 16 września, podczas Welcome Mixer w Sky Club przy Złotych Tarasach w Warszawie, będzie największym w tym roku spotkaniem uczestników rynku centrów handlowych w regionie CEE.

Więcej informacji o Shopping Center Forum 2014 znajduje się TUTAJ.

 

Reklama

Galeria Jurajska