Firma LPP SA podała w raporcie, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w sierpniu 2014 roku przez spółkę wyniosły ok. 420 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w sierpniu 2013 roku o około 20 proc.

Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła 59 proc. i była wyższa o ok. 1 punkt procentowy od marży zrealizowanej w sierpniu roku poprzedniego. Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – sierpień 2014 roku wyniosła ok. 2,966 mln zł. Tym samym przychody te były wyższe o 21 proc. od osiągniętych w tym samym okresie roku wcześniejszego.

LPP, firma notowana na GPW w Warszawie od 2001 r., jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się spółek odzieżowych. Od lat konsekwentnie rozwija swoją działalność w Polsce i za granicą. Koncern zarządza 5 markami modowymi, siecią niemal 1500 salonów, tworzy miejsca pracy dla blisko 18 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy Środkowo-Wschodniej oraz w Szanghaju. Firma nieustannie inwestuje i zdobywa nowe rynki.

Spółka LPP SA uruchomi w tym roku 4 salony Reserved w Niemczech. Pierwszy ruszy już jesienią. W ciągu 2-3 lat firma chce posiadać 20-30 salonów Reserved na tym rynku.

Podczas Shopping Center Forum będzie można spotkać się z przedstawicielami do spraw ekspansji firmy LPP.