Fashion Days aplikacja e-commerce

Szwajcarska firma Fashion Days z końcem sierpnia udostępniła nową aplikacje na iPada. Tym samym klienci sklepu fashiondays.pl otrzymali łatwy dostęp do ponad 200 000 produktów i 500 marek.

Już ponad 33% klientów Fashion Days Polska robi zakupy za pomocą smartfonów, 20% korzysta z wygodnej w obsłudze aplikacji na iPhone’a. We wszystkich krajach, w których marka jest obecna, ogólna sprzedaż przez urządzenia mobilne stanowi już jedną trzecią ogółu, a liczba ta stale rośnie. Dlatego właśnie Fashion Days wychodząc naprzeciw potrzebom swoich klientów przygotowało aplikację na iPada.

Powiadomienia o kampaniach

Aplikacja na iPad jest intuicyjna i prosta w obsłudze; klienci mają możliwość filtrowania produktów według marek i rozmiarów, zarządzania ustawieniami i danymi, sprawdzaniem statusu zamówień oraz proste płatności kartą przez PayU. Na początku września wprowadzona zostanie opcja płatności za pobraniem, co sprawi, że klienci zapłacą za produkt jednym kliknięciem. Wygodnym rozwiązaniem jest także możliwość ustawienia powiadomienia – aplikacja poinformuje nas o nowych ofertach i rozpoczynających się kampaniach.

„Aplikacja na iPada to kolejny krok w kierunku zapewnienia naszym klientom jeszcze łatwiejszego dostępu do ulubionych marek i tysięcy produktów, które mogą znaleźć w Fashion Days. Dziś moda jest wszędzie – inspiracji możemy potrzebować w każdej chwili, niezależnie od tego gdzie jesteśmy- mówi Maciej Dulski Dyrektor Zarządzający Fashion Days Polska.

Mobilne górą

Badania prowadzone przez IBM potwierdzają, że zakupy poprzez urządzenia mobilne to trend, który będzie wzrastał z roku na rok. W skali globalnej – jak wskazują badania – 12% użytkowników uzależnia swoje decyzje zakupowe od tego, czy sklep dostarcza możliwość zakupów poprzez różne kanały.

Fashion Days aplikacja e-commerce
Aplikacja FashionDay na iPada jest intuicyjna i prosta w obsłudze

W Polsce – wg raportu Mobile Standard 2013 – 48% osób korzystających z Internetu używa smartfona jako tzw. drugiego ekranu i jest on najczęściej używanym second screenem. Wskazuje to na ogromny potencjał m-shoppingu. Wprowadzenie przez Fashion Days nowej aplikacji na iPad to nic innego jak podążanie za trendami i odpowiedź na potrzeby rynku.

Fashion Days aplikacja e-commerce
Użyytkownicy aplikacji mają możliwość filtrowania produktów według marek i rozmiarów

Sklep Fashion Days, podobnie jak Allegro, należą do międzynarodowego koncernu Naspers.  Fashion Days ma swoje oddziały w Polsce, Niemczech, Włoszech, Czechach, Bułgarii, Rumunii, Słowenii, na Słowacji i Węgrzech.