Magnolia Park wciąż się powiększa, a efekty rozbudowy największego centrum handlowo-rozrywkowego na Dolnym Śląsku już widać. Właśnie rozpoczęły działalność tak znane i wyczekiwane przez klientów marki, jak TK Maxx i Decathlon, a pod koniec roku do Magnolii wprowadzi się klub Pure Jatomi Fitness.

W Magnolia Park na ponad 81 tys. mkw. powierzchni handlowo-usługowej znajduje się około 230 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Do tego należy doliczyć siedmiosalowe kino i strefę zabaw dla dzieci. Zmotoryzowani mają zapewnione 3 tys. bezpłatnych miejsc parkingowych. Magnolię odwiedza tygodniowo ok. 200 tys. klientów.

Obecnie trwa rozbudowa centrum, w ramach której powierzchnia usługowo-handlowa powiększy się o około 20 tys. mkw. – Po metamorfozie Magnolia Park powiększy się nawet o 60 nowych sklepów. Dzięki temu zapewnimy naszym klientom najlepszą i najbardziej różnorodną ofertę. W dużej mierze nowa Magnolia Park będzie kojarzona z poszukiwanymi markami odzieżowymi – mówi redakcji Retailnet.pl Małgorzata Słowik, Leasing Director, Multi Development Poland.

Rozbudowa Magnolii Park rozpoczęła się w połowie 2013 roku. Roboty prowadzone są równolegle do codziennej działalności galerii. Do tej pory zmieniony został m.in. układ ruchomych schodów na centralnym placu Magnolii. Dzięki temu poruszanie się stało się dla klientów intuicyjne, a zlokalizowane w sąsiedztwie placu sklepy zyskały lepszą ekspozycję.

Część salonów przeszła remont lub zmieniła miejsce i otworzyła się w odświeżonej odsłonie. Na początku roku do nowego lokalu przy głównym wejściu od ul. Legnickiej wprowadził się Deichmann. Wkrótce jego sąsiadem został Super-Pharm. Lokalizację zmienił również sklep obuwniczy CCC. Natomiast sklep Stradivarius powiększył się o sąsiedni lokal i został wyremontowany, a salon Triumpha przeszedł metamorfozę.

Równocześnie w Magnolia Park przybywa nowych najemców. Pod koniec listopada 2013 roku wystartowały marki Sinsay i Adidas. W styczniu tego roku uruchomiony został sklep Levi’s, później działalność rozpoczęło biuro podróży Pagart Tour, sklep Hobby4Men.com, księgarnia Świat Książki, a niedawno również sklepy Geox, Trinity Pleasure i Telakces. Start sklepu sportowego Decathlon odbył się na początku lipca. W dobudowanej części Magnolii, na powierzchni blisko 2,8 tys. mkw., sklep oferuje sprzęt dla miłośników wszelkich odmian sportów. Uzupełnieniem tej oferty będzie klub Pure Jatomi Fitness – ma rozpocząć działalność do końca tego roku. Druga premiera to otwarcie 21 sierpnia sklepu TK Maxx. – TK Maxx to wiele najlepszej jakości produktów, sygnowanych przez znanych projektantów oraz światowe marki. I to w przystępnych cenach – mówi Anna Banasiewicz, Senior Leasing Manager, Multi Mall Management.

Poszczególne fazy rozbudowy Magnolia Park można prześledzić na makiecie, która stoi opodal wejścia od ulicy Legnickiej. – Na makiecie z łatwością dostrzeżemy skalę inwestycji – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park. – Niezwykle ważna jest dla nas rozbudowa strefy restauracyjnej w nowym miejscu – w pobliżu kina Helios. W całości i w zupełnie nowej odsłonie strefa restauracyjna będzie gotowa w sierpniu 2015 roku. Wtedy otworzy się tam 15 nowych lokali. Powiększy się również strefa rekreacyjna dla dzieci i całej rodziny.

podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum spółka Multi Development Poland zaprezentuje m.in. Magnolia Park przy stoisku nr. 3.2.