SCF 2014: Atrium zaprezentuje 23 obiekty handlowe

Atrium Copernicus

Atrium Copernicus

Podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2014 Atrium Poland Real Estate Management zaprezentuje całe portfolio obiektów handlowych działających w Polsce, w tym otwarte w marcu br. Atrium Felicity w Lublinie i obecnie rozbudowywane Atrium Copernicus w Toruniu. Szczegółowe informacje na temat poszczególnych centrów handlowych udzielą przedstawiciele spółki na stoisku 6.2.

– Tego typu wydarzenia niosą zawsze unikalną możliwość spotkania najważniejszych przedstawicieli rynku nieruchomości komercyjnych – najemców, inwestorów, agencji komercjalizujących i innych partnerów. W ciągu jednego – dwóch dni można odbyć tyle spotkań, ile w normalnych warunkach odbywa się tygodniami – mówi portalowi Retailnet.pl Marta Hamarowicz, Head of Leasing Department, Atrium Poland Real Estate Management.

W Polsce Atrium posiada 23 działające obiekty handlowe. W skład portfela firmy wchodzą m.in. centra handlowe Atrium Reduta, Atrium Promenada, Atrium Targówek w Warszawie, Galeria Dominikańska we Wrocławiu, Atrium Mosty w Płocku, Atrium Biała w Białymstoku, Atrium Copernicus w Toruniu, Atrium Koszalin, Atrium Molo w Szczecinie, Atrium Kasztanowa w Pile, Atrium Plejada w Bytomiu i Atrium Felicity w Lublinie. Łącznie spółka posiada w Polsce około 498 tys. mkw. powierzchni handlowej.

Centrum Handlowe Atrium Reduta położone jest przy Alejach Jerozolimskich, blisko centrum Warszawy. Na powierzchni ponad 27 tys. mkw. GLA znajduje się blisko 140 sklepów i punktów usługowych. W Atrium Reduta znajduje się hipermarket sieci Carrefour oraz takie punkty usługowe, jak: pralnia, apteka, punkt dorabiania kluczy i naprawy obuwia czy myjnia samochodowa. Wśród kluczowych najemców centrum znajdują się m.in. takie marki, jak: Camaieu, Carry, CCC, Cropp, Cubus, Diverse, Duka, Ecco, Empik, RTV Euro AGD, H&M, Home & You, House, Humanic, Jacqueline Riu, KappAhl, Martes Sport, Mohito, Mothercare, Orsay, Peek & Cloppenburg, Reserved, Rossmann, Sephora, Sinsay, Springfield, Swiss, Tchibo, Top Secret, Triumph, Venezia. W centrum znajduje się ponad 1,6 tys. miejsc parkingowych.

CH Atrium Felicity

Atrium Promenada ma ponad 55 tys. mkw. powierzchni najmu, z czego 10,5 tys. mkw. to powierzchnia biurowa. Oferta centrum to 180 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: przychodnia CM Enel-Med, delikatesy spożywcze Alma, wielkopowierzchniowy salon sportowy Go Sport, 13-salowe kino Cinema City oraz fitness klub Jatomi Pure. Wśród głównych najemców centrum znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, KappAhl, Reserved, Sephora, Douglas, The Body Shop, Super-Pharm, Vistula, Venezia, Calzedonia, Intimissimi, United Colors of Benetton, Tommy Hilfiger, Timberland, Smyk, Simple, Pandora, Mokobelle, Mothercare i wielu innych.

Atrium Targówek jest największym obiektem rozrywkowo-handlowym prawobrzeżnej Warszawy. Zajmuje ponad 52 tys. mkw. powierzchni handlowej. Oferta centrum to 135 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: hipermarket Carrefour, salon RTV Euro AGD i 12-salowe Multikino. Wśród głównych najemców centrum znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, Smyk, Aldo, Apart, Reserved, Barakuda, Calzedonia, Duka, Empik, Ecco, Monnari, Promod, Ryłko, Stradivarius, Triumph, Tatuum, Cropp, Douglas, Gino Rossi, Hebe, Home&You, Mohito, Carry, Sephora, Ochnik, Okaidi, CCC, Centro, Paris Optique, Rossmann, Camaieu, Bata, Marks&Spencer, Próchnik, Vistula, Yes. Dla klientów przeznaczono blisko 1,8 tys. miejsc parkingowych.

Galeria Dominikańska to w pełni wynajęte centrum handlowe klasy A. Powierzchnia najmu brutto wynosi około 32,9 tys. mkw. i zajmuje trzy kondygnacje, na których znajdują się 102 lokale oraz siłownia wynajęta przez AM Fitness Club. Głównymi najemcami są supermarket Carrefour i Media Markt. Dodatkowo galeria oferuje wiele punktów gastronomicznych i rozrywkowych. Klienci galerii mogą również skorzystać z usług centrum medycznego Lux Med. Ponadto w centrum znajduje się ponad 900 miejsc parkingowych.

Atrium Mosty to centrum handlowe, zlokalizowane przy ul. Tysiąclecia, w bezpośrednim sąsiedztwie centrum miasta. Wśród głównych najemców Atrium Mosty znajdują się m.in.: supermarket Piotr i Paweł, klub Pure Jatomi Fitness, Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki, salony marek: Carry, Mohito, Reserved, Sinsay, Rekids, Cubus, Tatuum, Lavard, Smyk, CCC, Deichmann, Takko Fashion, Wojas, sklep elektroniczny Media Expert, salon sportowy Martes Sport, restauracje: Subway i Pizzeria Dominium.

Atrium Biała to centrum handlowo-usługowe położone 2,2 km od centrum Białegostoku. Na ponad 37 tys. mkw. powierzchni handlowej znajduje się 96 sklepów oraz lokali usługowych, m.in.: hipermarket Real, market z elektroniką Media Markt oraz wielosalowe kino Helios. Dla klientów Atrium Biała przeznaczono blisko 970 miejsc parkingowych.

Atrium Copernicus w Toruniu po rozbudowie będzie największym centrum handlowym w mieście (47 tys. mkw. powierzchni najmu), którego klienci będą mieli do wyboru najszerszą ofertę sklepów i punktów usługowych (145).

Atrium Molo jest dwupoziomowym centrum handlowym, zlokalizowanym przy ul. Mieszka I, w dzielnicy Pomorzany. Wśród głównych najemców Atrium Molo znajdują się m.in.: supermarket Carrefour, sklep elektroniczny Media Markt oraz salony marek: H&M, Reserved, CCC, Deichmann, TK Maxx, Cubus, New Yorker, House, Douglas, Rossmann i Home&You. Do dyspozycji klientów Atrium Molo jest 860 miejsc parkingowych.

CH Atrium Biała

Atrium Kasztanowa ma ponad 12 tys. mkw. powierzchni najmu. Oferta centrum to 65 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: elektromarket Media Expert i 4-salowe kino Helios. Wśród głównych najemców centrum znajdują się takie marki, jak: H&M, Reserved, Sephora, Mohito, Camaieu, Pawo, Wojas, Funk’n’Soul, Diverse, CCC, Cropp, House, Esotiq, Monnari, Home&You, Apart, Ochnik. Dla klientów Atrium Kasztanowa przeznaczono 355 miejsc parkingowych.

Atrium Plejada to centrum o powierzchni ponad 15 tys. mkw. GLA. W obiekcie znajduje się ponad 60 sklepów i punktów usługowych, w tym m.in. takie marki, jak: Big Star, Carry, Camaieu, CCC, Cropp, Deichmann, Diverse, Empik, RTV Euro AGD, H&M, House, Intersport, Jysk, Grycan, Orsay, Promod, Reserved, Rossmann, Sephora, Mohito, Takko, Tchibo, Venezia, Vero Moda, Wojas. Centrum posiada hipermarket spożywczy Carrefour oraz market budowlany Castorama. Na parkingu centrum, który może pomieścić ponad 1,4 tys. aut znajduje się parking strzeżony, stacja benzynowa Carrefour oraz myjnia samochodowa IMO.

Atrium Felicity posiada 75 tys. mkw. powierzchni najmu. Centrum jest zlokalizowane przy jednej z głównych arterii Lublina: al. Witosa 32. W Atrium Felicity swoje salony otworzyły popularne marki modowe m.in.: H&M, grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear, Massimo Dutti), C&A, wszystkie marki z grupy LPP (Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House, Home&You) oraz salony Tommy Hilfiger i New Yorker i wielu innych. Klienci mają do dyspozycji 3100 miejsc postojowych na funkcjonalnych parkingach naziemnych i podziemnych.

Atrium to spółka specjalizująca się w inwestowaniu, budowie i zarządzaniu centrami handlowymi w Europie Środkowej i Wschodniej. Według stanu na dzień 12 marca 2014 roku Grupa była właścicielem 153 obiektów handlowych o wartości rynkowej 2,40 mld euro, zlokalizowanych w siedmiu krajach (głównie w Polsce, Republice Czeskiej, na Słowacji i w Rosji, a ponadto na Węgrzech, w Rumunii i na Łotwie). W 2013 roku spółka osiągnęła dochód brutto z najmu w wysokości 203,5 mln euro.

Reklama

Galeria Jurajska