Salon Vistula
Salon Vistula

Vistula Group SA w ostatnim raporcie poinformowała, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w sierpniu 2014 roku wyniosły około 35,3 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w sierpniu 2013 roku o około 13,1 proc.

Jak informuje firma w ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – sierpień 2014 roku wyniosła około 271,6 mln zł i była wyższa o około 9,7 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Spółka informuje także, że przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) – wyniosły około 18,9 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w sierpniu 2013 roku o około 17,2 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – sierpień 2014 roku w tym segmencie wyniosła około 145,3 mln zł i była wyższa o około 8,9 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Z kolei przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) – wyniosły około 13,4 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w sierpniu 2013 roku o około 4,3 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – sierpień 2014 roku w tym segmencie wyniosła około 101,2 mln zł i była wyższa o około 6,7 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Jak już informowaliśmy Grupa Kapitałowa Vistula SA konsekwentnie powiększa krajową sieć sprzedaży detalicznej swoich głównych marek Vistula i Wólczanka. W I półroczu 2014 zostało otwartych 7 salonów własnych. W drugim półroczu planowane jest uruchomienie kolejnych 8 salonów.