Salon Gino Rossi
Salon Gino Rossi

Grupa Gino Rossi zanotowała w sierpniu 2014 roku sprzedaż w wysokości 19,6 mln zł, w tym sprzedaż spółki Gino Rossi (łącznie detaliczna i hurtowa) wyniosła 12,5 mln zł.

Sprzedaż spółki Simple, realizowana wyłącznie w salonach własnych i do salonów franczyzowych, wyniosła 7,1 mln zł, czyli wzrosła o 29 proc. w porównaniu do wyniku sprzedaży w sierpniu 2013 roku.

Narastająco od stycznia do końca sierpnia, sprzedaż w Grupie wyniosła 154 mln zł i była o 19 proc. wyższa w ujęciu rok do roku. Bardzo dobry wynik zanotowany został w sprzedaży detalicznej Gino Rossi, gdzie po ośmiu miesiącach tego roku sprzedaż wzrosła o 30 proc. w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku.

Gino Rossi zarządza portfelem uznanych na polskim rynku modowym marek: Gino Rossi oraz Simple Creative Products. W ofercie Grupy Gino Rossi znajduje się obuwie damskie i męskie, torebki i akcesoria skórzane oraz odzież damska. Wszystkie produkty charakteryzują się nowoczesnym, wyszukanym wzornictwem oraz doskonałą jakością wykonania.
Gino Rossi jest jedną z najlepiej rozpoznawanych marek na polskim rynku, która zajmuje pozycję lidera w segmencie obuwia ze średniej i wyższej półki. Sieć sprzedaży obejmuje ponad 78 salony firmowe w Polsce i za granicą.

Simple Creative Products to marka premium odzieży damskiej. Sieć sprzedaży liczy obecnie ponad 54 salonów firmowych znajdujących się w najlepszych lokalizacjach, zarówno w kraju, jak i za granicą.