Tatuum kontynuuje rozwój sieci sprzedaży

Salon Tatuum

Z końcem sierpnia 2014 roku otwarto po remontach dwa sklepy marki modowej Tatuum w Galerii Łódzkiej w Łodzi oraz Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu. W planach spółki jest modernizacja kolejnych salonów i ekspansja w dużych miastach w Polsce. O szczegółach rozwoju sieci będzie można porozmawiać z jej przedstawicielami podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2014.

Przeprowadzenie remontów oraz nowa aranżacja kolejnych sklepów Tatuum w 2014 roku, oprócz m.in. sklepów w Factory Ursus, Fashion House Piaseczno, Centrum Arkadia w Warszawie jest jednym z elementów restrukturyzacji sieci, która należy do KAN sp. z o.o.

– Konsekwentnie wdrażamy zapowiedziany plan restrukturyzacji i ekspansji sieci. W wielu lokalizacjach urealniono czynsze najmu, które odpowiadają dzisiejszej koniunkturze. Przykładamy także szczególną wagę do partnerskiej współpracy z zarządcami oraz właścicielami centrów handlowych. W tym też zakresie nasza sieć przeprowadza w centrach handlowych wspólnie z innymi wynajmującymi liczne akcje wspierające sprzedaż – mówi w rozmowie z portalem Retailnet przedstawiciel spółki KAN sp. z o. o.

W planach firmy na kolejny 2015 rok jest odnowienie co najmniej 5-7 kolejnych salonów Tatuum.

– W najbliższym czasie, w wrześniu tego roku ruszy kolejny sklep sieci w Galerii Warmińskiej w Olsztynie, zaś w listopadzie w Galerii Reduta w Warszawie. Tatuum planuje też otworzyć w tym roku salony w Galerii Ferio Konin oraz CH Ster w Szczecinie. Zaawansowane negocjacje umów mają miejsce także w przypadku centrów handlowych w Krakowie, Trójmieście oraz kolejnych lokalizacjach w Warszawie – dodaje osoba reprezentująca sieć sklepów Tatuum.

Przypomnijmy, od 2013 roku sieć Tatuum powiększyła się o kilka nowych lokalizacji m.in. w Galerii Leszno w Lesznie, CH Riviera w Gdyni, CH Alfa w Olsztynie. Nowe sklepy pod szyldem marki pojawiły się ponadto m.in. w Galerii Victoria w Wałbrzychu, w CH Agora w Bytomiu oraz w katowickim centrum handlowym Galeria Katowicka. Obecnie w ramach sieci na terenie kraju działa około 90 sklepów.
KAN sp. z o.o. jest m.in. właścicielem brandu Tatuum. Łącznie posiada ponad 100 sklepów, tj. ponad 13 tys. mkw. powierzchni handlowej w Polsce, Czechach, Rosji i na Węgrzech. W salonach Tatuum można zakupić odzież damską oraz męską, a także akcesoria.

Przedstawiciele sieci będą uczestnikami Shopping Center Forum 2014 Fall Edition.

Salon Tatuum

Salon Tatuum

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016