Galaxy z najlepszą obsługą

CHR Galaxy

CHR Galaxy należące do portfolio Echo Investment w badaniu sprawdzającym jakość doświadczenia konsumenckiego w wybranych centrach handlowych w Polsce uzyskało 95 pkt na 100 możliwych.

Ranking powstał w oparciu o wyniki badań prowadzonych od maja do lipca 2014 roku, na zlecenie wydawcy magazynu Shopping Center Poland i portalu Retailnet.pl i organizatora Shopping Center Forum.

– Bardzo się cieszymy z pierwszego miejsca w tym badaniu, tym bardziej, że naszymi konkurentami były największe centra handlowe w Polsce. Chciałbym podkreślić, że wygrana Galaxy to efekt dziesięcioletniej, wspólnej pracy najemców i zespołu zarządzającego obiektem. Naszym wspólnym, nadrzędnym celem jest zadowolenie klienta – poprzez usprawnienie procesu zakupowego, ale także uprzyjemnienie czasu spędzonego w naszym centrum. Przykładamy ogromną wagę do bezpośredniego kontaktu pracowników firm obsługujących Galaxy z klientami. Osoby, pracujące w punkcie informacyjnym, biurze obsługi parkingu, serwisie sprzątającym czy ochronie obiektu, są regularnie szkolone w tym zakresie – mówi Czesław Jasiewicz, dyrektor CHR Galaxy w Szczecinie.

Badaniem zostało objętych 150 największych obiektów handlowych w Polsce. Sprawdzano jakość doświadczenia konsumenckiego w poszczególnych centrach handlowych. Najlepsze notowania Galaxy dawały wysokie oceny różnych obszarów funkcjonowania centrum handlowego, które zapewniają szybkość i sprawny przebieg zakupów. Oceniano komfort parkingu, kompetencje i pomocną postawę pracowników centrum handlowego. Punkty przyznawano również za intuicyjną nawigację po obiekcie, system informacji o centrum, czytelność przedstawienia informacji, postawę pracowników sklepów usprawniającą zakupy, a także czytelność i łatwość nawigacji na stronie internetowej.

CHR Galaxy mieści się w Szczecinie. Powierzchnia przeznaczona pod wynajem to 42 tys. mkw. W Galaxy klienci mogą korzystać z oferty 170 sklepów różnych branż, wielosalowego kina i hipermarketu Real. Obiekt zaprojektowany przez pracownię architektoniczną OTH został otwarty w 2003 roku. W 2013 roku obiekt uzyskał certyfikat ekologiczny BREEAM In-Use.

Szczegółowe informacje na temat projektów Echo Investment zostaną przedstawione podczas wrześniowych targów na stoisku 5.2. Firma jest też sponsorem After Party SCF 2014. Więcej szczegółów na temat Shopping Center Forum 2014 Fall Edition znajduje się TUTAJ.

Reklama

Galeria Jurajska