Swatch Group: ruszył flagowy butik Hour Passion w Warszawie

Butik Hour Passion

Swatch Group kontynuuje rozwój własnej sieci sprzedaży Hour Passion w Polsce, otwierając nowy butik w Warszawie. Hour Passion Warszawa to flagowy salon oferujący produkty marek należących do Swatch Group: Longines, Rado, Tissot, Certina, Calvin Klein Watch and Jewelry, Swatch oraz Flik-Flak.

Swatch Group posiada w Polsce jeszcze dwie lokalizacje salonów Haour Passion: w Poznań City Center o powierzchni 88 mkw. i w łódzkiej Manufakturze o powierzchni 183 mkw.

Kolejny, po poznańskim i łódzkim, butik o wyjątkowym koncepcie został otwarty 1 sierpnia, w samym sercu Warszawy. Dwustumetrowy salon mieści się przy najbardziej znanej, centralnej arterii stolicy – ul. Marszałkowskiej. Klientów od samego wejścia ma przyciągać imponująca witryna, która zaprasza zmieniającą się galerią z najnowszymi zegarkami i interesującymi motywami z bieżących kampanii reklamowych. Dekorację głównego wejścia do butiku wieńczy olbrzymi ekran LED wprowadzający odwiedzających w świat oferowanych marek. Do dyspozycji klientów pozostaje również wejście od strony Pasażu Wiecha.

Butik Hour Passion

Butik Hour Passion

Hour Passion na Marszałkowskiej będzie czymś więcej niż tylko zwykłym salonem z zegarkami. Będzie miejscem spotkań nie tylko zakupowych ale również kulturalnych. W salonie będą organizowane liczne wystawy i prezentacje poszczególnych marek.

Hour Passion to sieć sprzedaży bezpośredniej Swatch Group, producenta i dystrybutora zegarków na świecie. Zainicjowana w 2004 roku koncepcja Hour Passion zakłada tworzenie własnych, wyspecjalizowanych butików z zegarkami i biżuterią różnych marek Swatch Group z segmentów mid i high w centrach miast oraz butików na lotniskach oferujących jeszcze bogatsze portfolio marek. W 2014 roku, sieć tworzy ponad 56 butików w Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Francji, Irlandii, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Rosji, Polsce, Stanach Zjednoczonych, Malezji i Chinach.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016