SCF 2014: Griffin o projektach w Warszawie, Katowicach i Wrocławiu

Obecnie Griffin Group realizuje projekt Hala Koszyki w Warszawie

Obecnie Griffin Group realizuje projekt Hala Koszyki w Warszawie

– Obecność na Shopping Centrum Forum 2014 to dobra okazja do zaprezentowania naszej oferty, a mamy się czym pochwalić. W sierpniu ruszyła budowa Hali Koszyki, katowicki Supersam jest już w zaawansowanej fazie budowy, a oferta DH Renoma zdecydowanie wyróżnia się na handlowej mapie Wrocławia – mówi Michał Świerczyński, Venture Partner & Head of Retail w Griffin Group. Więcej o inwestycjach spółki będzie można dowiedzieć się na stoisku nr 5.61

Odbudowana Hala Koszyki połączy nowoczesną przestrzeń biurową z dawną tradycją kupiecką hali w samym sercu Warszawy. Obiekt od 2016 roku będzie oferował 21 tys. mkw. powierzchni biurowej i handlowej. Koszyki będą miejscem spotkań, zakupów oraz kontaktu z wyjątkową architekturą i sztuką. Koncepcja handlowa projektu to 6 tys. mkw. powierzchni o charakterze zadaszonego pasażu, na której znajdzie się na poziomie -1 supermarket, drogeria i sklepy usługowe. Parter oraz pierwsze piętro przeznaczone są na restauracje i kawiarnie oraz szeroko pojętą ofertę kulinarną. Znajdą się tu także sklepy z wyposażeniem wnętrz, designem czy dla hobbystów. Dla klientów zmotoryzowanych na poziomie -2 i -1 przewidziane jest w sumie 200 miejsc parkingowych. Inwestycja powstaje w miejscu z ponadstuletnimi tradycjami handlowymi. Dlatego dla Griffin Group ważne jest zachowanie ducha i koncepcji dawnej hali targowej w połączeniu z nowoczesnymi rozwiązaniami, tak jak w podobnych projektach w Europie. Obiekt powstanie w Śródmieściu Warszawy na ul. Koszykowej 63. Autorem koncepcji jest pracownia JEMS Architekci, a jego generalnym wykonawcą firma Erbud.

Katowicka inwestycja także zlokalizowana jest w samym centrum miasta, w miejscu dawnej hali targowej. Ulica Piotra Skargi, przy której powstaje Supersam, wzbogaci się o 21 tys. mkw. powierzchni handlowo-usługowej. Na pięciu kondygnacjach naziemnych i jednej podziemnej znajdzie się ponad 100 sklepów i punktów usługowo-handlowych. Powstaną tam też centrum fitness oraz placówka medyczna. Ostatnie kondygnacje przeznaczono na parking na ponad 400 miejsc postojowych.

– To będzie inwestycja zdecydowanie wyróżniająca się na tle innych katowickich obiektów handlowych. Już teraz cieszy się ogromną popularnością – ponad 70 proc. powierzchni zostało już wynajęte – mówi Michał Świerczyński. Wśród najemców znajdą się m.in.: Sportsdirect.com, Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay, Obuwie Kari, Market Aldi, Drogeria Rossmann, punkt z telefonią komórkową i prasą. Przewidziano także strefę serwisową, spożywczo-gastronomiczną oraz usługi fryzjerskie i kosmetyczne. Oficjalne otwarcie obiektu planowane jest na jesień 2015 roku.

Miejscem, które idealnie wpisuje się w strategię inwestycyjną Griffin Group, jest także Dom Handlowy Renoma, nazywany perłą wrocławskiego modernizmu. To obiekt o wyjątkowej architekturze, posiadający tradycję handlową i ciekawą historię. Wiosną 2009 roku została ukończona rewitalizacja i rozbudowa obiektu. Renoma oferuje teraz 10 tys. mkw. powierzchni biurowych i 30 tys. mkw. powierzchni, na której mieszczą się sklepy, punkty usługowe i restauracje. Dzięki modernizacji obiekt stał się przykładem udanego połączenia walorów historycznych z rosnącymi wymaganiami współczesnych konsumentów, a przy tym jednym z najpiękniejszych obiektów handlowych w Polsce. – Mamy tu największą we Wrocławiu ilość unikalnych marek. Firmy takie jak Massimo Dutti, Emanuel Berg, Stefanel, Max Mara Weekend, GAP, Hugo Boss, Tommy Hilfiger czy Liu Jo mają swój salon tylko w Renomie – dodał Michał Świerczyński.

Reklama

Galeria Jurajska