Sklep Wojas
Sklep Wojas

Firma Wojas SA poinformowała w ostatnim raporcie, że wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży osiągniętych przez spółkę w sierpniu 2014 roku wyniosła ponad 15,4 mln  zł i była wyższa o 15,1 proc. od osiągniętych w sierpniu 2013 roku.

W okresie styczeń – sierpień 2014 wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży wyniosła ponad 129,3  mln zł i była wyższa o 22,7 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Jak podaje firma skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej w sierpniu 2014 roku wyniosły ponad 13,3 mln zł i były wyższe o 33,3 proc. od przychodów osiągniętych w sierpniu 2013 roku. Narastająco w okresie styczeń – sierpień 2014 skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły ponad 106,9 mln zł i były wyższe o 32,7 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Jak informowaliśmy w I półroczu 2014 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły 98, 8 mln zł, co oznacza wzrost o 22,1 proc. w stosunku do analogicznego okresu poprzedniego. Wzrost sprzedaży o 33,6 proc. wynika z większej sprzedaży w sieci detalicznej. Jednocześnie firma odnotowała spadek sprzedaży o 14,6 proc. w kanale hurt i pozostałe.

Strategia Grupy Wojas SA zakłada dalszy wzrost i powiększanie udziału rynkowego poprzez rozwój organiczny sieci sprzedaży. Wzrost liczby placówek własnych oraz poprawa efektywności w dotychczasowych jest głównym elementem tej strategii.

Na dzień 30 czerwca 2014 spółka Wojas posiadała 153 salony w Polsce, 8 na Słowacji oraz 2 sklepy w Czechach. Łącznie w tym czasie działały 163 placówki firmy.