Kolekcja Greenpoint
Kolekcja Greenpoint

Spółka Fandango kontynuuje rozwój sieci sklepów marki Greenpoint. Po otwarciu w sierpniu br. dwóch sklepów: w Galerii Rynek w Tomaszowie i w Galerii Brama Mazur w Ełku, 5 września rusza 75. sklep marki w Galerii Warmińskiej w Olsztynie, o powierzchni ok. 130 mkw. Przedstawiciele spółki Fandango będą uczestnikami jesiennej edycji Shopping Center Forum 2014.

Fandango – właściciel marki Greenpoint od 2005 roku buduje system franczyzowy. Obecnie na zasadzie franczyzy w sieci działa 18 sklepów. Jeszcze tej jesieni Fandango planuje kolejne otwarcia sklepów m.in. w Brodnicy (Galeria Brodnica) oraz w Jastrzębiu Zdroju (Galeria Jastrzębie).

Spółka w tym roku otworzyła już kilka sklepów, m.in. w Łukowie, Siedlcach, w Galerii Bursztynowej w Ostrołęce, w Galerii Brama Mazur oraz w Galerii Rynek w Tomaszowie.

Marka Greenpoint funkcjonuje na polskim rynku od 2002 roku. Obecnie pod jej szyldem działa 75 salonów, z czego większość to sklepy własne, 18 franczyzowych oraz kilka typu outlet. Wyłącznym dystrybutorem marki jest krakowska spółka Fandango Poza sprzedażą tradycyjną firma prowadzi od 2012 roku sklep internetowy www.greenpoint.pl.

Spółka Fandango w 2005 roku wprowadziła system franczyzowy i obecnie 30 proc. sklepów sieci jest prowadzona przez partnerów franczyzowych. Średnia powierzchnia sklepów sieci Greenpoint to od 80 do 120 mkw. Sklepy marki otwierane są przede wszystkim w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców.

Sieć jest zainteresowana atrakcyjnymi lokalizacjami w centrach handlowych, przy głównych ulicach handlowych o dużym przepływie klientów (wtedy lokal musi być usytuowany na parterze z witryną i wejściem od strony głównego ciągu komunikacyjnego).