Przedstawiciele marek Calzedonia i Intimissimi na Shopping Center Forum

Calzedonia

Calzedonia

Marka Calzedonia znana z wyrobów pończoszniczych, kostiumów kąpielowych dla kobiet, a także bielizny dla mężczyzn i dzieci, dołącza do grona uczestników Shopping Center Forum 2014 Fall Edition.

Calz Polska sp. z o.o. polski przedstawiciel marek Calzedonia oraz Intimissimi aktualnie prowadzi sieć 67 salonów pod szyldem Calzedonia i 56 marki Intimissimi. O ekspansji obu tych brandów będzie można porozmawiać z przedstawicielami Calz Polska podczas Shopping Center Forum 2014 Fall Edition.

– Poszukujemy nowych lokalizacji wyłącznie w najlepszych centrach handlowych w Polsce. Średnia powierzchnia lokali to 60 – 100 mkw. w zależności od brandu. W Shopping Center Forum bierzemy udział po raz trzeci. Forum jest dobrą okazją do spotkań z partnerami biznesowymi oraz zapoznania się z nowymi projektami – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Beata Szczepaniak, Expansion Department, Calz Polska sp. z o.o.

Przypomnijmy, Calzedonia posiada ponad 1470 sklepów na całym świecie, w takich państwach jak: Włochy, Austria, Chorwacja, Czechy, Grecja, Węgry, Meksyk, Polska, Portugalia, Rosja, Serbia, Słowenia, Hiszpania, Turcja, Francja, Wielka Brytania, Słowacja, Rumunia, Niemcy czy Belgia. Grupa Calzedonia rozwija sieć w oparciu o system franczyzowy i zatrudnia 20 tys. pracowników na całym świecie.

Wśród uczestników Shopping Center Forum 2014 Fall Edition, którzy w ostatnim czasie potwierdzili swoją obecność są m.in. Subway, Triumph, Dominos Pizza czy Tatuum, Vistula Group i Claire’s. W największych tragach branży centrów handlowych udział wezmą przedstawiciele ponad 240 marek.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016