TriGranit z Bonarką City Center na SCF 2014

Bonarka City Center

Bonarka City Center

Podczas Shopping Center Forum 2014 Fall Edition spółka TriGranit Management Polska zaprezentuje na stoisku 2.4. krakowskie centrum handlowe Bonarka City Center. Jesienna edycja SCF odbędzie się w dniach 17–18 września w warszawskim Centrum EXPO XXI.

– Udział w Shopping Center Forum wpisany jest na stałe w kalendarz aktywności TriGranit Management. Poza oczywistym wymiarem promocyjnym jest to dla nas przede wszystkim okazja do budowania relacji branżowych – zarówno w postaci nawiązywania nowych kontaktów, jak również pogłębiania już istniejących – mówi redakcji Retailnet Andrzej Seliga, dyrektor zarządzający TriGranit Management Polska.

Na przełomie maja i czerwca br. w Bonarka City Center otwarto dwa nowe punkty. Ruszył salon marki Celio o powierzchni 225 mkw. oraz salonik Lotto o powierzchni 28 mkw. Nowi najemcy mają swoje sklepy na poziomie 0.
Bonarka City Center to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze około 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na obszarze 91 tys. mkw. powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych, restauracji, punktów usługowych, w tym: Auchan, Leroy Merlin oraz największy w Polsce multipleks kinowy Cinema City. Na klientów centrum czeka bezpłatny parking na 3,2 tys. samochodów. Ponadto na terenie Bonarka City Center znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „U Siemachy” o powierzchni całkowitej 700 mkw. W jego skład wchodzą m.in.: wielofunkcyjne sale edukacyjne, muzyczne, multimedialne oraz pokój konferencyjny.

Bonarka City Center to wielofunkcyjne centrum miejskie

Bonarka City Center

Bonarka City Center w ubiegłym roku zanotowała odwiedzalność na poziomie ponad 13 mln osób. W porównaniu do roku 2012 jest to niemal 6-proc. wzrost. – Miesięczna odwiedzalność w Bonarka City Center stabilizuje się i wyrównuje. Nie widać większych wahań z miesiąca na miesiąc. Jeśli zaś chodzi o ujęcie roczne, to z analizy wyników odwiedzalności wynika, że Bonarka City Center w ubiegłym roku skutecznie przyciągała klientów nowymi kolekcjami. Największe wzrosty rok do roku zanotowano w okresie wiosennym i jesiennym, kiedy to w sklepach następuje wymiana kolekcji modowych. W okresach wyprzedażowych wzrosty były wyższe latem niż zimą – komentuje Iwo Knopik, Marketing Coordinator, Bonarka City Center.

Popularność Bonarki rośnie nie tylko wśród krakowskiej klienteli, ale także wśród najemców, coraz częściej uznających Bonarkę za miejsce, w którym warto ulokować swoją markę lub rozbudować istniejący lokal. W 2013 roku Bonarka przyjęła pod swój dach m.in. DIM, Martes Sport, Sinsay, Pocztę Polską, Smooth the Fruit. Mango otworzyło tu największy salon w Polsce i zadebiutowało z konceptem Mango Kids. Swoje istniejące salony rozbudowały: iSpot i LPP. Nowi najemcy pojawili się także w strefie gastronomicznej, dołączyli do niej: Sushi California, Pizza Dominium, Sevi Oriental.

TriGranit Management Corporation (TGM) to organicznie rozwijająca się firma wyspecjalizowana w zarządzaniu nieruchomościami na terenie Europy Środkowo-Wschodniej, m.in. w takich krajach, jak: Węgry, Polska, Słowacja, Chorwacja, Słowenia, Rumunia i Rosja. W portfolio zarządzanych nieruchomości znajdują się: centra handlowe, biura, centra rozrywki, centra edukacyjne, z których korzysta około 50 mln klientów rocznie. Jako jedna z największych firm w regionie TGM współpracuje z ponad 1,5 tys. najemcami.

Reklama

Galeria Jurajska