CH Riviera na podium za najlepszą jakość

CH Riviera

CH Riviera

Centrum Handowe Riviera należące do portfolio Mayland RE w badaniu sprawdzającym jakość doświadczenia konsumenckiego w wybranych centrach handlowych w Polsce uzyskało 91 pkt na 100 możliwych.

Przedstawiciele firmy twierdzą, że tak dobry wynik jest związany z ciągłą pracą nad rozwojem gdyńskiego centrum handlowego.

– Riviera została otwarta pod koniec ubiegłego roku, jest więc centrum bardzo młodym, budującym dopiero swoją pozycje rynkową. Pomimo tego, tak wysoka pozycja w rankingu nie jest dla nas całkowitym zaskoczeniem. Budowa zestawu najemców, rozwiązania architektoniczne, udogodnienia dla klientów oraz nowe technologie zastosowane w obiekcie są odzwierciedleniem naszego wieloletniego doświadczenia w zarządzaniu dużymi obiektami handlowymi. Dzięki temu standardy naszej pracy jako dewelopera oraz zarządcy wdrożone w Rivierze zostały szybko zauważone i wysoko ocenione. Podkreślenia wymaga fakt, że na wysoką pozycję centrum składa się także wysiłek najemców Riviery celem zapewnienia najlepszej obsługi klientów. Za to im dziękujemy – mówi w rozmowie z Retailnet Elio Szmawonian, członek zarządu Maylad odpowiedzialny za zarządzanie.

Centrum Riviera w Gdyni działa od października 2013 roku. Powierzchnia najmu (GLA) Riviery wynosi 70 tys. mkw. Na dwóch poziomach znajduje się 240 sklepów. Obiekt należy do Mayland Real Estate sp. z o. o. Spółka zarządza 6 obiektami handlowymi o łącznej powierzchni sięgającej prawie 300 tys. mkw. Aktualnie przygotowuje się do rozpoczęcia budowy CH Serenada w Krakowie.

Przedstawiciele spółki będą uczestnikami Shopping Center Forum 2014 Fall Edition. Swoje projekty zaprezentuje przy stoisku 2.5. Forum odbędzie się 17- 18 września w Warszawie. Więcej informacji o Forum TUTAJ.

Reklama

Galeria Jurajska