Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja
Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja

Fabryka Biznesu podczas SCF 2014 zaprezentuje Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja w Łodzi. O szczegółach inwestycji będzie można porozmawiać z przedstawicielami spółki na stoisku 5.4.

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja będzie w pełni ekologicznym i energooszczędnym obiektem, pierwszym tego typu w regionie z międzynarodowym certyfikatem zrównoważonego rozwoju BREEAM. Na ponad 128 tys. mkw. powierzchni użytkowej i około 46 tys. mkw. powierzchni najmu znajdą się: galeria handlowa, strefa rozrywkowo-rekreacyjna (m.in. z 9-salowym multipleksem, kręgielnią i klubem fitness) oraz dwupoziomowy parking na ponad 1000 miejsc.

Otwarcie Sukcesji planowane jest w 2015 roku.

– Nasz kompleks powstaje u zbiegu al. Politechniki i ul. Rembielińskiego, w pobliżu kampusu Politechniki Łódzkiej i Międzynarodowych Targów Łódzkich. Teren inwestycji to miejsce ściśle związane z przemysłowymi tradycjami Łodzi. Mimo bliskiego położenia ścisłego centrum i strategicznych dróg, ten fragment Łodzi należy do najbardziej zaniedbanych. Sukcesja odmieni ten obszar i tchnie w niego nowe życie. Rola naszej inwestycji została dostrzeżona przez łódzki Urząd Marszałkowski oraz oceniona jako istotna dla rozwoju i rewitalizacji tkanki miejskiej. Z tego powodu została wpisana na listę projektów kluczowych dla województwa i dofinansowana z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego. Jako lokalny inwestor będziemy płacić w Łodzi podatki i zatrudniać tysiące osób. Dzięki temu do budżetu miasta trafią środki, które będzie można spożytkować na dodatkowe inwestycje – mówi Retailnet Krzysztof Apostolidis, prezes Fabryki Biznesu, inwestor Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja w Łodzi.

Wśród głównych najemców CHR Sukcesja są: Sports Direct, H&M z dwupoziomowym sklepem, Deichmann, Helios, Pure Jatomi Fitness, Piotr i Paweł, Rossmann, Reserved oraz salony modowe Carry, Top Secret, Mohito, Cropp, House i Sinsay. W ofercie gastronomicznej znajdują się lokale nowe na łódzkim rynku oraz np. McDonald’s i Subway w strefie food court.