Trzy miliony klientów Atrium Felicity

Atrium Felicity

Pięć miesięcy od otwarcia Atrium Felicity odwiedziło ponad trzy miliony mieszkańców Lublina i regionu, co świadczy o tym, że centrum wpisało się w potrzeby mieszkańców Lublina i okolic.

– Sukces Atrium Felicity to przede wszystkim kompleksowa oferta popularnych na polskim rynku marek, ale także pierwsze i jedyne w Lublinie sklepy takich marek jak: Zara, Massimo Dutti, Pull&Bear, Tommy Hilfiger czy Saturn – mówi Magdalena Durczyńska, dyrektor Atrium Felicity.

Atrium Felicity cały czas wzbogaca swoją ofertę. Jeszcze w wrześniu nastąpi otwarcie Fabryki Formy – centrum fitness o powierzchni ponad 1500 mkw., które zlokalizowane będzie na pierwszym piętrze.

W przyszłym roku na pierwszym piętrze Atrium Felicity na powierzchni ponad 2500 mkw. rozpocznie działalność 9 salowe kino Cinema City przystosowane do projekcji cyfrowej i cyfrowej 4D, tym samym w centrum klienci znajdą kompleksową ofertę rekreacyjno-rozrywkową.

W ostatnim czasie do grona najemców dołączyli również: sklep z wyposażeniem domu i mieszkania – English Home, salon z obuwiem i galanterią PrimaModa, Sizeer i Medicine oraz stoiska takich marek jak: Inglot, Lula Cafe, Strefa Galanterii czy kwiaciarnia Rikka.

Centrum oferuje swoim klientom dobór najemców ze wszystkich branż, w tym wiele marek, których dotąd nie było w Lublinie czy regionie, jak np. Auchan, Saturn, Zara, Pull&Bear, Berschka, Martes Sport, Massimo Dutti, New Yorker, C&A, Tommy Hilfiger, Hebe czy Super-Pharm. Kompleksową ofertę zakupów zapewniaja m.in.: hipermarket Auchan, market budowlano-dekoracyjny Leroy Merlin, market elektroniczny Saturn, czołowe marki modowe (H&M, Zara, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear, Massimo Dutti, Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House I wiele innych), najpopularniejsze perfumerie I drogerie (Douglas, Sephora, Hebe, Rossmann, Super-Pharm, Ziaja).

W Atrium Felicity znajduje się także rozbudowana strefa kawiarni i restauracji, gdzie można zjeść i odpocząć. Strefa ta zajmuje blisko 2 tys. mkw. powierzchni, a klienci mogą wybierać z oferty m.in.: Erbil Kebab, Salad Story, Pizza Dominium, Ichiban Sushi, Mr. WOK, Restauracji Cleopatra, Olimp, KFC, lodziarni Grycan, La Piazza – Bar Cafe Gelateria, Cukierni Ambasador, You & Me Caffe czy RedBerry.

Atrium Felicity jest centrum regionalnym i pierwszym tak dużym w Lublinie. Powierzchnia najmu wynosi 75 tys. mkw. Centrum jest zlokalizowane przy jednej z głównych arterii Lublina: al. Witosa 32. Obiekt należy do Atrium European Real Estate Limited i zostanie zaprezentowany podczas Shopping Center Forum 2014 przy stoisku 6.2.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016