Galeria Jurajska doceniona przez klientów za jakość obsługi

Galeria Jurajska

Galeria Jurajska

Galeria Jurajska w Częstochowie należące do spółki GTC SA w badaniu sprawdzającym jakość doświadczenia konsumenckiego w wybranych centrach handlowych w Polsce uzyskało 94 pkt na 100 możliwych.

Badanie jakość doświadczenia konsumenckiego w wybranych centrach handlowych w Polsce przeprowadzono od maja do lipca 2014 roku na zlecenie wydawcy magazynu Shopping Center Poland, portalu Retailnet.pl i organizatora Shopping Center Forum przez firmę badawczo-szkoleniową – Sana Consulting.

– Jest nam niezwykle miło, że nasza Galeria Jurajska w Częstochowie zajęła drugie miejsce w badaniu sprawdzającym jakość doświadczenia konsumenckiego. Nie mogę jednak powiedzieć, że jesteśmy zaskoczeni tak wysoką pozycją – mówi portalowi Retailnet Jacek Wachowicz, członek zarządu GTC SA.

– Od końca 2009 roku, kiedy otworzyliśmy galerię dla klientów, jej renoma i liczba klientów stale rosną. Pierwsze lata nie były łatwe. Musieliśmy mierzyć się z większymi, położonymi w miastach wojewódzkich centrami handlowymi. Z czasem jednak coraz więcej osób zaczęło dostrzegać atrakcyjność naszej oferty, a dziś możemy pochwalić się, że jesteśmy pierwszym wyborem dla 58 proc. mieszkańców północnej części województwa śląskiego. Kolejne statystyki tylko potwierdzają naszą pozycję – mieszkańcy 6 na 10 powiatów sąsiadujących z Częstochową wskazują nas jako najczęściej odwiedzane centrum handlowe, a w samej Częstochowie współczynnik ten wynosi 71 proc.

– W naszej ofercie znajdują się zarówno sieciowe sklepy z odzieżą jak i te z ubraniami z wyższej półki. Mamy food court, w którym każdy znajdzie coś dla siebie, a także strefę rozrywki z kinem. Ofertę dopełniliśmy segmentem charakterystycznym dla Galerii Jurajskiej, tj. lokalnymi najemcami. W niedługim czasie oferta galerii zwiększy się.

Galeria Jurajska

Galeria Jurajska

– GTC jest nie tylko deweloperem. Nasza działalność to też aktywne zarządzanie zróżnicowanym portfolio nieruchomości komercyjnych, co pozwala zwiększać ich wartość. W każdym przypadku uważnie wsłuchujemy się w opinie naszych klientów, zlecamy badania rynku i podpatrujemy najlepsze rozwiązania stosowane przez konkurencję. Poza interesującym dla klientów doborem najemców staramy się też zapewnić inne atrakcje. Dlatego na terenie galerii organizujemy wydarzenia sportowe i kulturalne. Wyniki badania, które dają nam drugą pozycję ze 150, dobitnie pokazują, że nasza strategia osiąga efekty znajdujące aprobatę klientów. Będziemy kontynuować ją również w przypadku dwóch inwestycji, które planujemy w Warszawie: Galerii Wilanów i Galerii – dodał Jacek Wachowicz.

GTC podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum zaprezentuje swoje projekty handlowe na stoisku nr. 4.5.

Reklama

Galeria Jurajska