Rozbudowywana galeria Magnolia Park
Rozbudowywana galeria Magnolia Park

 

Rozbudowywana galeria Magnolia Park
Rozbudowywana galeria Magnolia Park

Trwa rozbudowa Magnolia Park. Galeria handlowa rośnie, a razem z nią powiększa się bezpłatna strefa parkingowa dla zmotoryzowanych. Ostatnio uruchomiono dodatkowy parking. Znajduje się na wysokości wejścia nr 3 i mieści dodatkowe 250 samochodów.

– Systematycznie udostępniamy naszym klientom kolejne place postojowe i zmierzamy do docelowej liczby 3,5 tysiąca miejsc parkingowych – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park. – Poprzez rozbudowę galerii chcemy zapewnić klientom największą i najbardziej różnorodną ofertę, a przy tym optymalne warunki do parkowania.

Kolejne miejsca są oddawane w miarę postępów w rozbudowie galerii. Tak było po zakończeniu prac przy nowo powstałym sklepie Decathlon, gdzie udostępniono 100 miejsc parkingowych.

Obecnie zmotoryzowani klienci Magnolia Park mają do dyspozycji ponad 3,2 tys. miejsc postojowych. Większość znajduje się przy budynku galerii, a 480 dodatkowych na dachu Castoramy. Wszystkie miejsca są bezpłatne.

W Magnolia Park znajduje się około 230 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Oprócz tego wielosalowe kino i strefa zabaw dla dzieci. Powierzchnia handlowo-usługowa zajmuje ponad 81 tys. mkw. Po zakończeniu rozbudowy centrum powiększy się o około 20 tys. mkw. To oznacza nawet 60 nowych sklepów i odświeżoną strefę restauracyjną w nowym miejscu.

Wśród wielu marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Aldo, C&A, Decathlon, Denon, Ecco, Esprit, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Reserved, Saturn, Tous, W. Kruk, Zara, kino Helios, hipermarket budowlany Castorama i czynny do północy hipermarket Tesco, TK Maxx. Dzięki rozbudowie Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki. Powstają tu kolejne sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Wkrótce otworzy się centrum Fitness Pure.

Magnolia Park należy do portfela King’s Street Retail, platformy grupującej wysokiej polskie centra handlowe. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Mall Management Poland.

Multi Corporation to właściciel, zarządca oraz deweloper centrów handlowych w Europie oraz Turcji.  Od powstania w 1982 roku firma brała udział w ponad 180 projektach oraz jest właścicielem lub zarządcą 60-ciu centrów handlowych.

Multi Corporation działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w Belgii, Czechach, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, Portugali, Słowacji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii i Turcji.

King’s Street Retail to platforma grupująca wysokiej jakości polskie centra handlowe charakteryzujące się dobrą lokalizacją, zdywersyfikowanym portfelem renomowanych marek, wysoką frekwencją odwiedzających oraz perspektywami dalszego rozwoju. Właścicielem King’s Street Retail jest Blackstone, który także zarządza jego aktywami. Do portfela King’s Street Retail należą obecnie: Magnolia Park we Wrocławiu, Galeria Twierdza Kłodzko, Galeria Twierdza w Zamościu, Galeria Pestka w Poznaniu, Wzorcownia Włocławek, Galeria Tęcza w Kaliszu oraz Galeria Leszno.

Multi Mall Management Poland na wrześniowych targach Shopping Center Forum 2014 zaprezentuje obiekty handlowe m.in. Magnolia Parki i Forum Radunia. Informacji o projektach będzie można uzyskać na stoisku nr. 3.2.