Galeria Warmińska: 240 tys. osób w ciągu 3 dni od otwarcia

Wnętrze Galerii Warmińskiej

Wnętrze Galerii Warmińskiej

W pierwszy weekend września 2014 roku swe podwoje otworzyło największe w Olsztynie i regionie centrum łączące funkcje handlowe, usługowe, rozrywkowe i rekreacyjne.

Galeria Warmińska, której głównym inwestorem jest prezes spółki CCC Dariusz Miłek, to ponad 116 tys. m kw. powierzchni całkowitej z czego aż 41 tys. m kw. stanowi powierzchnia handlowa, na której zlokalizowano 170 punktów handlowo-usługowych.

Obiekt będący najmłodszym dzieckiem spółki Libra Project 2, z prezesem Lechem Chudym na czele, w dniu otwarcia był skomercjalizowany w 99 proc. Znajduje się w nim między innymi pierwszy w regionie TK Maxx, Multikino, supermarket Piotr i Paweł, 5 sklepów grupy Inditex oraz wszystkie koncepty grupy LPP.

Do dyspozycji klientów centrum oddano wielopoziomowy parking z blisko 1,2 tys. miejscami parkingowymi.

W ciągu trzech pierwszych dni działalności Galerię Warmińską odwiedziło blisko 240 tys. osób ( piątek: 76 291, sobota: 77 835 , niedziela: 81 384), o czym świadczyć może także wzmożony ruch aut na sąsiadujących z obiektem ulicach, odnotowany przez kierujących tymże ruchem funkcjonariuszy policji.

Galeria Warmińska to kompleks atrakcyjny nie tylko dla klientów z Olsztyna i okolic ale też dla konsumentów z pobliskiego Obwodu Kaliningradzkiego. Służby nadzorujące prawidłowy przepływ aut na parkingu obiektu odnotowały, iż około 10 proc. wszystkich samochodów posiadało tablice rejestracyjne właśnie z Kaliningradu. Dodatkowo klientów z Obwodu do Galerii dowiozło 20 autokarów z kaliningradzkich Biur Podróży.

Jak zainteresowanie nowo otwartym obiektem przełożyło się na zadowolenie najemców?

– Piątek był dniem, w którym padł rekord sprzedaży wśród wszystkich naszych punktów odkąd marka Coffee Shop pojawiła się w Polsce – mówi Jakub Jasiak, dyrektor Coffee Shop Company Polska. Przez cały weekend obsłużyliśmy około 5 tys. zadowolonych klientów, chwalących jakość oferowanych przez nas produktów i poziom obsługi, co jest dla nas podstawą do tworzenia bardzo optymistycznych prognoz na przyszłość – podkreśla Jakub Jasiak.

Oblężenie odnotowali także najemcy punktów zlokalizowanych w strefie food court. Zainteresowaniem konsumentów cieszyły się zwłaszcza punkty będące nowością na gastronomicznej mapie Olsztyna.

– W weekend otwarcia wydaliśmy nieco ponad 2 tys. paragonów, a najlepszym dowodem na to, że nasza restauracja była jedną z najbardziej popularnych w strefie jest fakt, iż założony na piątek dzienny budżet zrealizowaliśmy do godziny 13.00 – mówi Dominik Sadkowski, kierownik regionalny North Food Polska SA. W pewnym momencie zabrakło kilku produktów z naszego asortymentu i na jakiś czas byliśmy zmuszeni wstrzymać sprzedaż np. popularnych fishburgerów – dodaje Dominik Sadkowski.

W Galerii Warmińskiej pojawiły się marki do tej pory niedostępne dla konsumentów z Olsztyna i okolic.

– Klient jest coraz bardziej świadomy i zorientowany w światowych trendach, poszukuje ubrań, które wyróżnią go z szarego tłumu, śledzi modowe blogi i szuka wyjątkowych dodatków – tłumaczy Paulina Buczek, kierownik butiku Hilfiger Denim i Pepe Jeans. Cieszymy się, że nasza kolekcja została doceniona przez olsztyńską klientelę, która odwiedziła nas w miniony weekend. Osiągnęliśmy założony cel sprzedażowy i dzięki temu optymistycznie patrzymy w przyszłość zarówno naszego butiku jak i Galerii Warmińskiej – dodaje Paulina Buczek.

Otwarcie Galerii Warmińskiej

Otwarcie Galerii Warmińskiej

Reklama

Galeria Jurajska