Vivenge podczas SCF 2014 zdradzi, jak prawidłowo budować identyfikację centrum handlowego

Realizacja Vivenge

Realizacja Vivenge

Według ekspertów z firmy Vivenge galerie handlowe, chcąc utrzymać nowoczesny wizerunek, muszą odświeżać swoje koncepty. Przy stale rosnącej liczbie centrów handlowych w Polsce i stopniowym nasyceniu rynku, jedną z kluczowych kwestii, obok tak istotnych jak: odpowiednia lokalizacja, właściwe przygotowana oferta – jest ich atrakcyjność wizualna w powiązaniu z czytelnością przekazu. O wizualnych aspektach promowania obiektów handlowych z przedstawicielami spółki Vivenge będzie można porozmawiać podczas Shopping Center Forum 2014 przy stoisku 7.7

Branding to dziedzina sztuki użytkowej, która służy jasno określonym celom i nie powinna być traktowana w taki sposób jak działania promocyjne. Branding to jedyna dziedzina wizualna, która odzwierciedla cele biznesowe, jakie stoją przed centrum handlowym. Dlatego opiera się na takich filarach jak wyrażanie cech unikalnych miejsca, odróżnianie się od konkurencji czy stworzenie wspólnoty z grupą docelową. To wszystko możemy odnaleźć w ofercie Vivenge, która zajmuje się jako największy polski producent identyfikacji wizualnej i procesów rebrandingowych – projektowaniem systemów identyfikacji wizualnej, które nadają rozpoznawalny wizerunek wielu podmiotom – m.in. najemcom, deweloperom. Spółka zaproponowała i wykonała oryginalne rozwiązania w wielu centrach takich jak: gdyńskie CH Wzgórze, Arkadia, Złote Tarasy, Turawa Park, Wzorcownia, Riviera, Millenium Hall, Gemini Park.

– Cechą istotną identyfikacji jest ponadczasowość. Dobrze zaprojektowany system identyfikacji wizualnej jest kluczem do sukcesu. Identyfikacja wizualna, która tworzy system orientacji przestrzennej w budynku, elewacja współgrająca z identyfikacją, logicznie wizualnie podzielona przestrzeń, czy wreszcie sprzęgnięcie architektury z grafiką i materiałem to przyszłość wizualna centrów handlowych – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Katarzyna Rudnicka – prezes i właścicielka firmy Vivenge.

Ponadto, podczas Shopping Center Forum 2014 Fall Edition – UNGC jako partner merytoryczny zaprezentuje blok pod hasłem „Rynek centrów handlowych w dobie zrównoważonego rozwoju” w ramach, którego omówiony zostanie program Brandbility. W kontekście zaangażowania biznesu warto zaznaczyć, że pomysłodawcą i inicjatorką Programu Brandbility jest Katarzyna Rudnicka – prezes i właścicielka firmy Vivenge oraz członkini Rady Programowej UN Global Compact w Polsce.

– Inicjatywy na rzecz ochrony środowiska nie są zarezerwowane wyłącznie dla największych korporacji, każda firma, której na sercu leży odpowiedzialność za środowisko może w prosty sposób zaangażować się w program na rzecz budowania świadomości prośrodowiskowej. Stąd też wszystkich zainteresowanych zapraszamy na nasz panel dyskusyjny w pierwszym dniu Forum 17.09.2014 w godzinach 14:00-15:00 – zaprasza Katarzyna Rudnicka.

Vivenge podczas Shopping Center Forum 2014 Fall Edition zaprezentuje swoje usługi przy stoisku 7.7.

 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016