Centra handlowe Echo Investment na SCF 2014

Galeria Sudecka

Podczas wrześniowych targów Shopping Center Forum spółka Echo Investment zaprezentuje ofertę Galerii Sudeckiej realizowanej w Jeleniej Górze i planowaną rozbudowę CHR Galaxy w Szczecinie.

– Galeria Sudecka powstaje w znanej od 13 lat, wypromowanej i lubianej przez klientów lokalizacji. Centrum ma bardzo szeroką strefę oddziaływania, dodatkowo wzmacnianą przez turystów z Niemiec i Czech. Wyjątkowa lokalizacja predestynuje to miejsce do ulokowania w nim jak najszerszej oferty, która pozwoli odgrywać Galerii Sudeckiej rolę centrum regionalnego. I takie zadanie właśnie realizujemy. Stąd obecność w Galerii Sudeckiej popularnego wśród klientów hipermarketu sieci Auchan, pierwszego w Jeleniej Górze multipleksu kinowego sieci Helios, największego klub fitness Fabryka Formy i znanych marek odzieżowych, do których wkrótce dołączą kolejne – mówi dla Retailnet Marcin Materny, dyrektor Działu Centrów Handlowych Echo Investment.

– Jesteśmy przekonani, że Galeria Sudecka okaże się sukcesem, ponieważ posiadamy w swoim portfolio projekty, w których zdecydowanie sprawdziło się wzmocnienie oferty i wprowadzenie nowych funkcji. Receptą na sukces w naszym wydaniu jest nie tylko umiejętny dobór oferty inwestycji, ale przede wszystkim aktywne zarządzanie poparte z jednej strony doświadczeniem, a z drugiej otwartością na współpracę z najemcami – dodaje Marcin Materny.

W programie Galerii Sudeckiej zaplanowano 100 sklepów, restauracji i punktów usługowych oraz część rozrywkową z wielosalowym kinem Helios, bawialnią Jupi Park i Fabryką Formy. Wraz z retail parkiem, w którym uwzględniono m.in. market Leroy Merlin, a także sklep sportowy. Inwestycja będzie dysponować 50 tys. mkw. powierzchni handlowej. Poziom komercjalizacji wynosi obecnie ponad 91 proc.

Spółka Echo Investment przygotowuje się również do rozbudowy CHR Galaxy w Szczecinie. Wnętrza obiektu działającego od 10 lat zostały w tym roku gruntownie odświeżone i zmodernizowane. W 2014 rozpocząć się ma planowana rozbudowa, która rozszerzy ofertę Galaxy o blisko 17 tys. mkw. powierzchni handlowej, co przełoży się na 30 nowych sklepów i lokali usługowych.

Szczegółowe informacje o projektach zostaną przedstawione podczas wrześniowych targów na stoisku 5.2. Firma jest też sponsorem After Party SCF 2014. Więcej szczegółów na temat Shopping Center Forum 2014 Fall Edition znajduje się TUTAJ.

 

Reklama

Galeria Jurajska