Komputronik Megastore
Komputronik Megastore

– Dbając o stały rozwój sieci Komputronik jesteśmy zainteresowani wymianą informacji na temat możliwości rozwoju w centrach handlowych, a Shopping Center Forum jest idealnym miejscem do tego typu aktywności. Jesteśmy przykładem, iż spotkanie to może mieć i ma bezpośredni wpływ na pozyskiwanie atrakcyjnych z punktu widzenia biznesu lokalizacji dostosowanych do potrzeb i możliwości firmy – mówi portalowi Retailnet.pl Bernard Bocian, dyrektor departamentu sprzedaży detalicznej Komputronik SA.

– Podczas Forum rozmawiamy z większością operatorów. Wielu z nich dysponuje ciekawymi propozycjami, o których trudno uzyskać informacje z mediów. Spotkanie i bezpośrednia rozmowa jest idealną okazją by poznać szczegóły wielu realizowanych przez nich projektów, znacznie poprawiających ich atrakcyjność. Forum to ma też niebagatelne znaczenie dla wymiany informacji z innymi najemcami na temat rynku nieruchomości, jakości obsługi, marketingu i otoczki, która powoduje, iż dana lokalizacja jest perełką handlową bądź ewidentnie traci urok dla klientów – dodał Bernard Bocian.

Spółka Komputronik, to dystrybutor sprzętu IT notowany na warszawskiej giełdzie od 2007 roku. Spółka wchodzi w skład grupy kapitałowej Komputronik, do której należy również Komputronik Biznes sp. z o.o., Komputronik API sp. z o.o., Benchmark sp. z o.o., Idea Nord sp. z o.o., Movity sp. z o.o., a także czeska spółka K24 s.r.o. i niemiecka Komputronik GmbH. Spółka posiada dwa Sklepy Komputronik Megastore. Jeden o powierzchni 2 tys. mkw. w warszawskim Centrum Handlowym Jupiter, a drugi o powierzchni 1,4 tys. mkw. w Poznań Plaza. Ponadto w ramach sieci Komputronik działają 64 salony franczyzowe oraz 87 salonów własnych i agencyjnych.

Komputronik Megastore
Komputronik Megastore

Warszawski Komputronik Megastore powstał w kwietniu 2013 roku jako nowoczesny sklep z elektroniką oraz salon ekspozycyjny sklepu internetowego www.komputronik.pl. Jednym z innowacyjnych rozwiązań zastosowanych w salonie jest zastąpienie tradycyjnych wózków i koszyków zakupowych tabletami ze specjalnym oprogramowaniem. Po zeskanowaniu kodu towaru, przejściu przez procedurę wyboru produktu do koszyka (podobne jak na Komputronik.pl) i opłaceniu należności, kupujący natychmiast odbiera towar. Magazyn obsługuje zarówno sklep stacjonarny, jak i internetowy. Dodatkowo, klienci tego ostatniego mogą na terenie Warszawy skorzystać również z usługi Turbokurier, zapewniającej dostawę zakupionych produktów w ciągu 2 godzin od momentu potwierdzenia zamówienia.

Przedstawiciele sieci Komputronik będą uczestnikami Shopping Center Forum 2014. Forum odbędzie się 17-18 września 2014 roku w Warszawie.