Maxi Zoo: ekspansja w wybranych miastach powyżej 100 tys. mieszkańców

Maxi Zoo

Maxi Zoo

Niemiecka sieć sklepów zoologicznych Maxi Zoo rozwija w Polce sieć swoich sklepów. Jeszcze w sierpniu 2014 roku wystartowała nowa inwestycja w Poznaniu, a na przełomie września i października zostanie otwarty nowy sklep sieci na warszawskiej Białołęce.

Nowy sklep w Warszawie będzie kolejną, szóstą już placówką sieci w Polsce. Otwarcie sklepu zaplanowane jest na przełom września/października. Nowy sklep zostanie zlokalizowany w sąsiedztwie Biedronki i sklepu Kaufland.

Maxi Zoo zakłada realizację jeszcze kolejnych otwarć w 2014 roku w wybranych miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Jak zapowiadał w kwietniu tego roku w wywiadzie z portalem Retailnet prezes spółki Wojciech Kamiński, rocznie firma chce otwierać około 10 sklepów.

– W polskim rynku tkwi ogromny potencjał – przekonuje Wojciech Kamiński, prezes Maxi Zoo na Polskę – w gospodarstwach domowych liczba zwierząt rośnie, co sprawia, że rynek zoologiczny prężnie się rozwija. Zwiększają się także potrzeby konsumentów, którzy oczekują bogatej oferty produktów i profesjonalizmu – dodaje.

Maxi Zoo to koncept sprzedaży oparty na wielkopowierzchniowych sklepach oferujących szeroki asortyment produktów dla zwierząt i kompetentne doradztwo w zakresie zoologii. W swojej ofercie sieć ma produkty dla kotów, psów, gryzoni, ptaków, a także ryb.

Maxi Zoo to sieć specjalistycznych sklepów, która została założona w 1990 roku pod marką Fressnapf przez Torstena Toellera. W wielu europejskich krajach Fressnapf działa pod nazwą Maxi Zoo. Obecnie istnieje około 1,3 tys. sklepów w 12 europejskich krajach, co zapewnia marce czołową pozycję na europejskim rynku produktów dla zwierząt.

Maxi Zoo

Maxi Zoo

Reklama

Galeria Jurajska