Quiosque ze sklepem online

quiosque

Jak ustaliła redakcja Retailnet bydgoska firma PBH SA, zdecydowała się na otwarcie sklepu internetowego marki odzieżowej Quiosque.

Sklep online brandu działa od kilku dni i, mimo że nie rozpoczęła się jeszcze akcja marketingowa dotycząca jego działania, już generuje pierwsze przychody.

– Sklep marki już pierwszego dnia został pozytywnie odebrany przez klientów, którzy dokonali zakupów. W niedalekiej przyszłości e-sklep będzie oferował pełną kolekcję proponowaną klientkom przez Quiosque – mówi w rozmowie z Retailnet Cezary Kożon, Director of Business Development firmy Fast White Cat, która wdrożyła sklep na rynek.

W sklepie online wprowadzono kilka innowacyjnych rozwiązań, które mają ułatwić zakupy klientkom.

– Jednym z takich elementów jest zakładka „Doradź mi”. Klientka może zaznaczyć w niej rodzaj poszukiwanej garderoby, np. casual, do pracy, czy inne spotkanie. Dobranie odpowiedniego ubrania ułatwia też wpisanie informacji dotyczących koloru oczy, włosów i cery. Specjalnie przygotowany algorytm dzięki tym informacjom dobiera dla klientki najlepsze propozycje – dodaje Cezary Kożon. – Do tego klientki mogą też zobaczyć na stronie gotowe zestawy ubrań na modelkach i wybrać jednym kliknięciem te, które najlepiej im odpowiadają lub kupić cały zestaw.

Obecnie sieć salonów Quiosque liczy ponad 110 sklepów, z czego 5 to outlety. Firma cały czas poszukuje nowych lokalizacji w centrach handlowych.

– Poszukujemy lokali w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców, umiejscowionych przede wszystkim w centrach handlowych, ale w grę wchodzą także ulice handlowe. Optymalna wielkość sklepu to nie mniej niż 100 mkw. i nie więcej jak 170 mkw. – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Magdalena Majchrzak-Puczyńska, dyrektor ds. marketingu i ekspansji.

Przedstawiciele sieci będą uczestnikami Shopping Center Forum 2014 Fall Edition.

Reklama

Galeria Jurajska