Kolporter rozwija sieć salonów

Salon Kolporter

Każdego miesiąca Kolporter otwiera kilka nowych punktów handlowych w formacie saloniki prasowe i salony Top-Press. W sierpniu 2014 roku firma uruchomiła w ramach swojej sieci sześć saloników i dwa Top-Pressy. Niemal wszystkie są zlokalizowane w galeriach i centrach handlowych, dyskontach, super- i hipermarketach.

– Wybór takich właśnie lokalizacji nie jest przypadkowy. Kolporter w tym roku restrukturyzuje swoją sieć, kładąc nacisk na wybór atrakcyjnych handlowo miejsc, w których uruchamiane są nowe punkty – poinformował zarząd spółki.

W sierpniu najnowsze saloniki prasowe rozpoczęły działalność w Radzyniu Podlaskim (Biedronka), Rybniku (Biedronka), Koninie (Polomarket), Toruniu (Tesco), Częstochowie (Netto) oraz w Raciborzu. Również w sierpniu otwarto dwa salony Top-Press: w Dąbrowie Górniczej (CH Pogoria) i Katowicach (Selgros).

Na koniec sierpnia sieć Kolportera liczyła 810 saloników prasowych i 182 salony Top-Press.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne. Kolporter jest właścicielem saloników prasowych i salonów Top-Press, a także sieci franczyzowej Traf Press.

O ekspansji sieci będzie można porozmawiać z pełnomocnikami ds. rozwoju Dariuszem Bornowickim, Danielem Dresslerem i Edytą Korbińską oraz Krzysztofem Żądło, dyrektorem handlowym podczas Shopping Center Forum 2014 Fall Edition.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016