Undiz wchodzi na polski rynek

Undiz

Popularna we Francji marka Undiz zdecydowała się wejść do Polski – ustaliła redakcja Retailnet. Pierwszy sklep brandu zostanie otwarty 29 września br.

– Salon rozpocznie działalność w warszawskim Centrum Handlowym Arkadia na poziomie 0. Undiz zajmie lokal o powierzchni 125 mkw. – potwierdziła w rozmowie z Retailnet Dorota Jagielak z firmy Etam Poland sp. z o.o., która odpowiada za rozwój marki w Polsce.

Polski sklep będzie pierwszym salonem brandu w tej części Europy. Obecnie Undiz posiada swoje sklepy we Francji, gdzie marka jest najpopularniejsza oraz w Hiszpanii i Belgii. Obecnie łącznie funkcjonuje około 110 salonów tej marki. Marka obecnie prowadzi dynamiczną ekspansję w tych krajach.

Undiz mimo krótkiej obecności na rynku (firma rozwija sieć sklepów od 2011 roku), stała się jedną z wiodących marek w Europie. Brand oferuje bieliznę damską oraz męską, a także piżamy i stroje kąpielowe. W kolekcjach Undiz klienci mogą znaleźć nie tylko klasyczną bieliznę, ale także produkty oparte na tymczasowych licencjach z wizerunkami m.in. Smiley World. Produkty marki można kupić także za pośrednictwem oficjalnego sklepu internetowego Undiz.

Grupa Etam posiada 4523 sklepy w 47 krajach. Grupa Etam jest właścicielem 4 marek: Etam Lingerie, Etam pret a porter, 1.2.3. oraz Undiz. Firma rozwija sieć poprzez franczyzę od 1999 roku, w którym to Etam otworzył swoje pierwsze sklepy w Libanie i Arabii Saudyjskiej. Od tego momentu grupa kontynuuje rozwijanie swojej sieci z pomocą lokalnych partnerów w rożnych krajach świata.

Tagi:,

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016